شناسهٔ خبر: 26753123 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

ربیعی درشهرستان رزن :

حضور درشهرستان ها ، روستا ها و دربین مردم را ادامه می دهم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حضور در شهرستان ها ، روستا ها و دربین مردم را ادامه می دهم .

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از مرکزروابط عمومی واطلاع رسانی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی علی ربیعی امروز دوشنبه 25 تیر،  در سی و دومین  سفر استانی خود در دولت دوازدهم به استان همدان رفت  و پس از افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان در جمع مدیران رزن حاضر شد و در کارگروه اشتغال استان همدان گفت: تاکید مقام معظم رهبری رفتن به میان مردم است و در این شرایط انعکاس واقعی اقدامات دولت باید مورد توجه باشد.
وی با بیان اینکه بار چندم است که به استان همدان می آیم و خوشحالم که اعلام کنم در دولت دوازدهم بیش از ۲۲ هزار کیلومتر زمینی به استانها رفته ام، افزود: تاکید مقام معظم رهبری رفتن به میان مردم و رفتن به لایه های مردم بود و به طوری که فرمودند به روبان بریدن اکتفا نشود و با کارگران نشسته و صحبت شود و تاکید داشتند که باید کارها را خوب انعکاس دهیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه بابیان اینکه بهزیستی در خط مقدم مقابله با آسیب های اجتماعی فعالیت می کند، گفت: تامین اجتماعی امروز هیچ کمکی از دولت نمی گیرد و بودجه بالایی را تجربه می کند.

ربیعی بابیان اینکه تحریم، زندگی اجتماعی مردم را با هدف شوراندن مردم علیه دولت هدف قرار داده  است، گفت: باید ارتباطات را با بدنه اجتماعی افزایش دهیم و اعتماد و سرمایه اجتماعی را برگردانیم.

وی افزود : 654 هزار میلیارد ریال برای اشتغال سال 97 پیش بینی و 30 هزار میلیارد ریال عقد قرارداد توسط بانک ها با متقاضیان تسهیلات اشتغال روستایی انجام شده است.

وزیرتعاون ، کار ورفاه اجتماع با بیان اینکه در خصوص فعالیت اورژانس اجتماعی اطلاع‌رسانی نشده است، گفت: این در حالی است که بهزیستی در کاهش طلاق، خودکشی و کمک به توانیابان اقدامات گسترده و  خوبی داشته است.
ربیعی با اشاره به تدوین برنامه‌هایی برای اشتغال فراگیر و خرد گفت: با این اقدامات مشکلات اقتصادی تا حدودی رفع می‌شود ضمن اینکه ما قادریم مشکلات را پشت سر بگذاریم.

                

نظر شما