شناسهٔ خبر: 26753036 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

ربیعی در نشست کارگروه تخصصی اشتغال شهرستان آوج؛

برای حل مشکلات شهرستان اوج آماده هرگونه همکاری هستیم

چهاردهمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال ، امروز دوشنبه 25 تیر هم زمان با سی و سومین سفر وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در دولت دوازدهم به استان قزوین تشکیل شد .

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  ربیعی در این نشست اظهار کرد: اگر پنجره واحد اشتغال در فرمانداری ها ایجاد شود می تو اند به سرمایه گذاران کمک کند.وزیرتعاون ، کار و رفاه اجتماعی در کارگروه تخصصی اشتغال
وی افزود: برای حل مشکلات شهرستان اوج آماده همه گونه همکاری هستیم و اگر قرار است موضوعی از طریق سایر وزرا حل شود نیزپیگیری می کنیم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: راه اندازی تعاونی توسعه عمران شهرستان  کار خوبی است و باید موانع آن برطرف شود تا از این ظرفیت بیشتر استفاده کنیم.
ربیعی یادآور شد: یک تیم ویژه به شهرستان آوج اعزام می شود تا مشکلات را در یک ماه آینده بررسی و حل کنیم.
وی  اظهار کرد: همچنین برای شنیدن مشکلات تشکل های کارگری اماده ایم و برای وام اشتغال خانگی از محل صندوق کار افرین امید سهم استان را افزایش می دهیم . 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: اگر دام ها شناسنامه دار باشد برای دادن تسهیلات به واحدهای دامی کوچک هم به روستاها کمک می کنیم.
ربیعی گفت: یک تیم به قزوین اعزام می کنیم تا یک طرح برای اشتغال استان تعریف شود و در دادن تسهیلات هیچ کوتاهی ای نخواهد شد . 
ربیعی بیان کرد: مجموع اعتبارات اشتغال روستایی کشور بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد تومان و سهم استان قزوین ۱۳۳ میلیارد تومان است که ۷۰ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان تخصیص یافته است و در صورت استقبال سهم این استان را افزایش می دهیم . 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان این جلسه به زبان ترکی از وابستگی خود به منطقه گفت و اظهار داشت: مطمئن باشید از هیچ کمکی برای توسعه استان دریغ نخواهیم کرد.
 
 

 

نظر شما