شناسهٔ خبر: 26752363 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برپایی جشنواره دخترانه در جنوب تهران

خبرگزاری صداوسیما

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از اجرای نخستین جشنواره "دختران تهران" همزمان با دهه کرامت با مشارکت 3 هزار نفر از دختران جوان و نوجوان این منطقه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاري صدا و سيما ، حجت الاسلام  شاهین معبودی گفت: به مناسبت  ایام میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع)، جشنواره "دختران تهران "برای دختران این منطقه تدارک دیده شده است که تا 4 مرداد ادامه خواهد داشت.

وی به اجرای 17 برنامه اجتماع محور در قالب این جشنواره اشاره کرد و افزود: ایجاد همدلی و نشاط بین دختران، شناسایی و تکریم دختران فرهیخته، کشف استعدادها و معرفی توانمندی های دختران، تقویت خودباوری و اعتماد به نفس دختران و حمایت از صنایع دستی و محصولات تولیدی آنها به عنوان کالای ایرانی از جمله اهداف جشنواره دختران شهر است.

معاون شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه برنامه های دهه کرامت در منطقه 20 با مشارکت 3 هزار دختر جوان و نوجوان به اجرا می رسد، گفت: برپایی مسابقه دلنوشته ها، عکاسی دخترانه های شهر، کارگاه های تغذیه سالم و اردوهای تفریحی ورزشی، نمایشگاه عرضه محصولات صنایع دستی و توانمندی های دختران از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این دهه است.

نظر شما