شناسهٔ خبر: 26752327 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

جام جهانی، نام ایستگاه‌های مترو را تغییر داد

خبرگزاری میزان- به دنبال قهرمانی پر گل تیم ملی فوتبال فرانسه در مقابل کروواسی در فینال رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، نام شش ایستگاه متروی پاریس تغییر کرد.

صاحب‌خبر -
جام جهانی، نام ایستگاه‌های مترو را تغییر دادبه گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،از پایگاه خبری شبکه ۳ تلویزیون فرانسه، مسئولان متروی شهر پاریس به دنبال قهرمانی فرانسه عنوان کردند؛ به دلیل درخشش برخی از بازیکنان تیم کشورشان در جام جهانی از جمله «دیدیه دشان»، سرمربی این تیم، اسامی مترو‌ها تغییر پیدا خواهد کرد.

در همین ارتباط، نام برخی از ایستگاه‌های متروی پاریس به نام‌های دیدیه دشان، هوگو لوریس و برخی از بازیکنان این تیم تغییر یافت.همچنین یکی از ایستگاه‌های متروی پاریس به نام شعار تیم ملی فوتبال فرانسه نام گذاری شد.تیم ملی فوتبال فرانسه روز گذشته (یکشنبه) با برتری ۴ - ۲ مقابل کرواسی برای دومین بار قهرمان جام جهانی شد. این تیم در سال ۱۹۹۸ نیز جام را از آن خود کرده بود.

«دیدیه دشان» سرمربی فرانسه پس از «ماریو زاگالو» برزیلی و «فرانس بکن بائر» آلمانی به سومین فردی تبدیل شد که هم به عنوان بازیکن و هم سرمربی، فاتح جام جهانی شده است. تیم ملی فوتبال ایران نیز یکی از حاضرین در بیست و یکمین دوره رقابت‌های جام جهانی بود که با چهار امتیاز در گروه دوم به کار خود پایان داد.تیم ایران برابر مراکش به برتری یک بر صفر رسید، با یک گل مغلوب اسپانیا شد و با پرتغال به تساوی یک بر یک دست یافت.
 
انتهای پیام/
منبع: ایرنا
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

نظر شما