شناسهٔ خبر: 26752287 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

در اندونزی اتفاق افتاد؛

کشتن حدود ۳۰۰ کروکودیل به طور همزمان

۲۹۲ بچه کروکودیل و کروکودیل های بزرگتر به وسیله چاقو، شمشیر و آلات تیز مورد حمله ساکانان روستایی در اندونزی قرار گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اخیرا اهالی یک روستا در اندونزی شاهد گم شدن بعضی از افراد روستا بودند. بعد از مدتی متوجه شدند که این افراد توسط کروکودیل ها به قتل رسیده اند.

قضیه از این قرار است که اهالی این روستا اخیرا شاهد قتل مردی از محله خود توسط تمساح ها بوده اند.  «سوگیتو» که در یک شب برای تهیه خوراک به خارج از خانه رفته بوده، مورد حمله یک تمساح قرار می گیرد.

یکی از اهالی می گوید: جیغ های سوگیتو باعث شد ساکنین فریاد او را بشنوند، اما وقتی که به  محل حادثه رسیدند، او جان خود را از دست داده بود.

پس از آنکه روستاییان محلی در روز شنبه در مراسم تدفین شرکت کردند، حدود 600 تن از آنها با ابزارهای تیز برای انتقام از مرگ این مرد به کروکودیل ها حمله کردند.

در این حمله خونین، 292 بچه کروکودیل و کروکودیل های بزرگتر به وسیله چاقو، شمشیر و آلات تیز مورد حمله قرار گرفتند که باعث شد حوضچه های آب از جسد آنها پر شود. 40 مامور پلیس اندونزی سعی داشتند کشتار را متوقف کنند، اما تلاش آنها سودی نداشت.

پس از این اقدام،  هیچ یک از این افراد روستا بازداشت نشدند و تنها صاحب مزرعه و چهار نفر دیگر توسط پلیس مورد سوال قرار گرفتند.

باسار مانولنگ رئیس آژانس حفاظت از منابع طبیعی پاپوای غربی از این رفتار بی رحمانه انتقاد کرد و گفت: کشتار تمساح ها، قانون تخریب اموال دیگران را نقض کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما