شناسهٔ خبر: 26751735 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار چهارمحال و بختیاری:

کشاورزی و خدمات زمینه ساز توسعه و پیشرفت چهارمحال و بختیاری است

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بخش های خدمات، کشاورزی و گردشگری زمینه ساز توسعه و پیشرفت چهارمحال و بختیاری هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، اقبال عباسی ظهر دوشنبه در نشست توسعه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بخش های خدمات، کشاورزی و گردشگری زمینه ساز توسعه و پیشرفت چهارمحال و بختیاری هستند، اظهار داشت: توسعه این بخش ها افق روشن چهارمحال و بختیاری است که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

وی عنوان کرد: این استان دارای بیش از ۲۵۰ جاذبه گردشگری است که این جاذبه ها در سطح کشور  بی نظیر هستند.

وی اظهار داشت: بهره گیری از این جاذبه ها و توسعه زیر ساخت های گردشگری در این مناطق زمینه ساز ورود مسافر و گردشگر به چهارمحال و بختیاری و ارتقای بخش گردشگری می شود.

وی بیان کرد: این استان می تواند به یکی قطب های گردشگری کشور تبدیل شد و باید با تمام توان در مسیر توسعه این استان حرکت کرد.

توسعه بخش گردشگری موجب رونق بازار و ایجاد اشتغال در استان می شود

وی بیان کرد: توسعه بخش گردشگری موجب رونق بازار و ایجاد اشتغال در استان می شود.

وی بیان کرد: طرح های گردشگری باید در این استان اجرا شوند و از ظرفیت سرمایه گذاران در این بخش بهره گرفت.

وی با اشاره به اینکه باید سرمایه گذاری خارجی و داخلی در این استان در بخش گردشگری افزایش یابد، تاکید کرد: وجود آثار تاریخی و طبیعی فراوان در این استان از مهمترین ظرفیت های گردشگری به شمار می رود.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: وجود بیش از ۸۰۰ روستا در این استان از ظرفیت های دیگر استان است که باید توسعه روستاگردی در این استان مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

اقتصاد مقاومتی زمینه ساز توسعه چهارمحال و بختیاری است

وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی زمینه ساز توسعه چهارمحال و بختیاری است، اظهار داشت: بهره گیری از ظرفیت ها  و پتانسیل ها در چهارمحال و بختیاری زمینه ساز توسعه و پیشرفت استان چهارمحال و بختیاری است.

وی عنوان کرد: بخش کشاورزی از مهمترین ظرفیت های استان چهارمحال و بختیاری است که نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی در چهارمحال و بختیاری دارد.

 استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: توسعه کشت گیاهان دارویی در چهارمحال و بختیاری ظرفیتی است که کمتر به به آن توجه شده است.

وی اظهار داشت: توسعه کشت گیاهان دارویی و توسعه واحد های فرآوری گیاهان دارویی نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی در چهارمحال و بختیاری دارد.

نظر شما