شناسهٔ خبر: 26751526 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس فدراسیون:

تیم ملی تیراندازی به اردوهای تدارکاتی اروپا اعزام می شود

ارومیه- ایرنا- رییس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران گفت: تیم های ملی تپانچه، تفنگ و اهداف پروازی برای کسب آمادگی بیشتر و حضوری قدرتمند در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا به زودی به اردوهای تدارکاتی در کشورهای ایتالیا و آلمان اعزام می شوند.

صاحب‌خبر -

علی دادگر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ملی تیراندازی ایران در هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 اندونزی با ترکیب 19 ملی پوش در 2 بخش زنان و مردان روز 23 مرداد سال جاری راهی جاکارتا می شود.
وی بیان کرد: سهمیه اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا شامل 10 تیرانداز مرد و 9 تیرانداز زن خواهد بود و فدراسیون تیراندازی برای حضوری قدرتمند در این کارزار آسیایی و کسب مدال برای ایران اسلامی تلاش می کند.
وی گفت: تیم ملی بلافاصله پس از اتمام بازی های آسیایی بدون بازگشت به ایران از جاکارتا راهی «چانگوان» کره جنوبی می شود تا از 9 تا 24 شهریورماه نیز برای کسب سهمیه المپیک 2020 ژاپن به مصاف حریفان جهانی برود.
دادگر ادامه داد: تیم ملی تیراندازی در سومین رویداد مهم سال جاری پس از بازگشت از مسابقات جهانی کره جنوبی به رقابت های قهرمانی آسیا در کشور کویت اعزام می شود.
وی با اشاره به اینکه تیم ملی ایران در بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی با ترکیب 22 نفر به کسب یک طلا و2 نقره موفق شده بود، گفت: تلاش فدراسیون و کادر فنی کسب سکوهای ارزشمند و مدال های رنگارنگ آسیایی و جهانی از این سه رویداد مهم پیش رو است.
به گزارش ایرنا و بر اساس اعلام فدراسیون تیراندازی در رشته تفنگ مردان «مهیار صداقت»، «پوریا نوروزیان»، «امیر محمد نکونام»، «امیرسیاوش ذوالفقاریان»، در تپانچه مردان «جواد فروغی» و «ابراهیم برخورداری» و در اهداف پروازی نیز «علی حافظی»، «محمد حسین پرورش نیا»، «علی دوستی» و «رامتین بشارتی» 10 ورزشکار اعزامی به جارکاتا هستند.
همچنین در بخش تفنگ زنان «الهه احمدی»، «نجمه خدمتی»، «مه لقا جام بزرگ» و «آرمینا صادقیان» در تپانچه زنان «آمیتیس جعفری»، «گلنوش سبقت الهی» و «هانیه رستمیان» و در اهداف پروازی نیز «سپیده سیرانی» و «شیوا فرح پور» در مصاف با حریفان آسیایی به میدان می روند.
تیراندازان اعزامی در روزهای 27 مرداد تا پنج شهریور سال جاری برابر حریفان آسیایی صف آرایی می کنند؛ هجدهمین دوره بازی های آسیایی اندونزی از 27 مرداد تا 11 شهریور سال جاری در 40 رشته، 67 ماده و 463 رویداد ورزشی برگزار می شود و بر اساس پیش بینی های شورای المپیک آسیا، 15 هزار ورزشکار و همراه از 45 کشور در این رویداد حضور می یابند.
به گزارش ایرنا رییس فدراسیون تیراندازی جهت شرکت در مجمع انتخاباتی هیات آذربایجان غربی، دیدار با استاندار و افتتاح سالن تیراندازی شهرستان سلماس به این استان سفر کرده است.
مجمع هیات تیراندازی آذربایجان غربی در محل اداره کل ورزش و جوانان استان نیز برگزار و حبیب الله قربانی که پیش از این سرپرستی این هیات را بر عهده داشت با کسب 15 رای به مدت چهار سال سکان هدایت این هیات را عهده دار شد.
7156/3072

نظر شما