شناسهٔ خبر: 26751298 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

بی خبری مدیرعامل از اتفاقات ناخوشایند اطراف باشگاه

درب سالن تمرین به روی مسی ها بسته شد

تبریز - باشگاه مس سونگون در حالی فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور را با توقف برابر حریف خود آغاز کرده است که خبرهای ناخوشایندی از اطراف این تیم به گوش می رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتسال مس سونگون هفته قبل در خانه تیم ارژن شیراز با نتیجه مساوی متوقف شد اما ناخوشایندتر از خبر از دست دادن امتیاز مدافع عنوان قهرمانی در هفته دوم، موضوع بدهی های این تیم است که اخیرا به دلیل بدهی چهارمیلیون تومانی، کار به شکایت نیز کشیده شده است.

موضوع از این قرار است که پس از تصمیم مسئولان باشگاه مس به تغییر محل تمرین خود، مسئول یکی از سالن های تبریز که مسی ها پیش از این در آن سالن تمرین می کردند، به دلیل آنچه بدهی چهارمیلیون تومانی عنوان شده است، مانع از انتقال ابزار تمرینی تیم مس سونگون به سالن دیگر شده و از مسئولان تیم می خواهد تا بدهی خود را بپردازند اما با سهل انگاری مدیران باشگاه مس و عدم پرداخت بدهی، درب انبار سالن به روی مسی ها بسته می شود. این در حالیست که ابزار تمرینی تیم مس در داخل سالن باقی مانده و تحویل آنها به تسویه حساب با سالن منوط می شود. با این حال یکی از مسئولان تیم مس که کلید سالن را در اختیار داشت، وسایل تمرین تیمشان را در ساعتی خلوت از داخل سالن برداشته و در همین حین دوربین سالن اتفافات را ثبت می کند.

به دنبال این اتفاقات کار به شکایت از باشگاه مس و شخصی که وسایل را از سالن برداشته کشیده می شود و حالا باید مسئولان باشگاه مس درگیر این موضوع هستند و پاسخگوی این کار باشند.

این اتفاق ناخوشایند در حالی روز گذشته رخ داده که کافی مدیرعامل باشگاه مس به عنوان یک مدیر غیربومی فرصتی برای رسیدگی به امور باشگاه ندارد و این بیش از پیش نشان می دهد که باشگاهی مثل مس سونگون که پیش از این با درایت مدیران بومی خود توانسته بود یکی از بهترین باشگاه های کشور لقب بگیرد، نیاز به مدیری توانمند دارد که فرصت و توانایی لازم برای اداره باشگاه و جلوگیری از رخدادهای ناگواری همچون اتفاق دیروز داشته باشد.

نظر شما