شناسهٔ خبر: 26751015 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

وزیر دفاع:

اقتدار دفاعی در خنثی کردن توطئه‌های جدید دشمنان است

امیر سرتیپ امیر حاتمی گفت: ملت های منطقه می دانند جمهوری اسلامی با تمام وجود خیرخواه آنها است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ امیرسرتیپ حاتمی، وزیر دفاع، روز دوشنبه در حاشیه سفر به لرستان  به  خبرنگاران اظهار کرد: توطئه جدید دشمنان در کردستان عراق  همانند سایر توطئه ها با هوشمندی ملت های منطقه و اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران خنثی می شود.

او با بیان اینکه دشمنان ما مجموعه ای از توطئه ها علیه ملت های منطقه دارند،افزود:ملت های منطقه می دانند جمهوری اسلامی با تمام وجود خیرخواه آنها است.

امیر سرتیپ حاتمی تصریح کرد: در حالیکه مردم و مسئولان کردستان عراق علاقه مند بودند در چارچوب مرزهای رسمی عراق زندگی کنند اما با فریبی که برای عده ای به وجود آوردندکاررا تامراحلی پیش بردند تا  بتوانند مشکلاتی را ایجاد کنند ولیکن هوشیاری مردم منطقه کردستان عراق و بویژه مسئولان ترکیه، عراق و ایران توانست این مرحله از توطئه را خنثی کند.

او  با بیان اینکه  در هر صورت دشمنان  تلاش  می کنند تا به وسیله تحریم ها آسیب بیشتری به مجموع کشور واردکنند، خاطر نشان کرد: این توطئه برنامه بلندمدت دشمنان  برای چپاول و کنترل کشورهای منطقه  است  و آن  را به صورت راهبردی دنبال می کنند اما در سایه اقتدار دفاعی ایران وتلاش  فرزندان ملت و جوانان برومند صنایع دفاعی مثل توطئه ها ی دشمنان به جایی نخواهد رسید.

نظر شما