شناسهٔ خبر: 26750892 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

والیبال بانوان جام باشگاه های آسیا؛ بانوان پیکان مغلوب اندونزی شدند

صاحب‌خبر -

تیم والیبال بانوان پیکان در چهارمین بازی خود از سری رقابتهای جام باشگاه های آسیا در برابر گارودا اندونزی با نتیجه سه بر یک مغلوب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال؛ در این دیدار طبق نظر میترا شعبانیان ارنج اصلی تیم پیکان را تهمینه درگزنی٬ مهسا کدخدا٬ مهتاب رحمانی٬ مائده برهانی٬ الهام فلاح٬ سودابه باقرپور و نگار کیانی تشکیل دادند.

در این بازی٬ ان گوین دی از ویتنام به عنوان سرداور٬ وانگ زینگ از چین به عنوان داور دوم و چونگ شو فانگ از چین تایپه به عنوان داور ذخیره قضاوت می کنند.

*** ست نخست

تیم والیبال بانوان پیکان ست نخست دیدار برابر تیم گارودا اندونزی را با نتیجه 25 بر 23 به نفع خود به پایان رساند.

شاگردان شعبانیان که آنالیز خوبی از این دیدار و نحوه عملکرد بازیکنان اندونزی داشتند به خوبی مهره های کلیدی این تیم را مهار و بازی را با قدرت هر چه تمام تر با هدف برد حریف آغاز کردند.

سیاه پوشان اندونزی هم با سرعت دادن به بازی خود تلاش داشتند تا خط دفاعی تیم پیکان را متزلزل کنند اما در اکثر دقایق بازی موفق نبودند.

اسپکهای پرقدرت مائده برهانی و مهتاب رحمانی در این ست امتیازات خوبی را برای تیم پیکان در پی داشت٬ سفیدپوشان این تیم همه سعی خود را به کار گرفتند تا اختلاف امتیاز خود را با تیم حریف حفظ کنند.

*** ست دوم

تیم والیبال پیکان در ست دوم دیدار برابر گارودا اندونزی با نتیجه 25 بر 20 مغلوب شد.

در این ست ترکیب تیم پیکان تغییر چندانی نداشت و بازیکنان با انگیزه بالایی در برابر حریف صف آرایی کردند و برد در ست نخست روحیه آن ها را تا حد قابل توجهی ارتقاء داد.

خط دفاعی بازیکنان پیکان در این ست به مراتب قدرتمندتر از حریف بود آن ها در برابر اسپک های پرقدرت اندونزی عملکرد قابل قبولی داشتند اما سیاه پوشان حریف به راحتی امتیاز از دست نمی دادند آن ها هم پای شاگردان شعبانیان در امتیازآوری موفق بودند.

اسپک های پرقدرت تهمینه درگزنی در این دیدار امتیازات خوبی را برای پیکان به همراه داشت و آرایش تیمی حریف را به طور کلی به هم ریخته بود.

حساسیت بالای بازی تا حدی بود که سرداور مسابقه در چندین مورد از ویدئوچک برای صدور رای استفاده کرد.

*** ست سوم

تیم والیبال گارودا اندونزی در ست سوم مقابل تیم پیکان 25 بر 23 به برتری رسید.

سیاه پوشان اندونزی که بعد از واگذاری نتیجه ست نخست به خود آمده بودند ٬ اجرای تاکتیک های سرعتی را در برنامه خود قرار داده بودند و همین موضوع باعث شد تا امتیازات خوبی را با بهره گیری از ضعف توپ گیری عقب میدان تیم پیکان بگیرند.

از طرفی سرویس های خوب شاگردان شعبانیان هم دریافت اول حریف را مختل کرده بود و در بسیاری از موارد پاسور این تیم نمی توانست به خوبی هم تیمی هایش را تغذیه کند.

***‌ست چهارم

تیم والیبال گارودا اندونزی در ست چهارم برابر تیم والیبال بانوان پیکان با نتیجه 25 بر 18 به برتری دست پیدا کرد.

در ابتدای این ست سرویس های خوب مهسا کدخدا امتیازات قابل قبولی را برای ایران به همراه داشت اما در ادامه سرویس های تیم گارودا اندونزی دریافت پیکان را تحت شعاع قرار داده بود و با بهره گیری از این وضعیت امتیازات زیادی را به دست آوردند.

 

 

 

 

 

نظر شما