شناسهٔ خبر: 26750430 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

مدیرعامل سازمان اتکا در سفر به خرم‌آباد:

احداث مجتمع کشت و صنعت دورود در دستور کار اتکا قرار گرفته است/فروشگاه اتکا خرم‌آباد بازسازی می‌شود

محمدمهدی کربلایی در جلسه هماهنگی طرح‌های اجرایی وزارت دفاع در لرستان، گفت: آماده احداث مجتمع کشت و صنعت در دورود هستیم و تاکنون اراضی مورد نیاز نیز تأمین‌شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، محمدمهدی کربلایی ظهر امروز در جلسه هماهنگی طرح‌های وزارت دفاع در لرستان که با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در استانداری لرستان برگزار شد، گفت: برنامه ما این است تا در استان‌های کمتر توسعه یافته، سرمایه‌گذاری بیشتری صورت گیرد.

مدیرعامل سازمان اتکا ادامه داد: برای احداث کشت و صنعت دورود همه تلاش خود را کرده‌ایم که بخشی از زمین صنایع دفاع در دورود را بگیریم و این اقدام نیز انجام شده و تاکنون یک‌هزار و 200 هکتار زمین برای احداث این مجتمع در نظر گرفته شده و البته باید الزاماتش فراهم شود که برای تحقق این هدف نیازمند کمک مسوولان هستیم.

طرح مطالعاتی اجرای 5 طرح تولیدی در لرستان تنظیم شده است

وی در ادامه با اشاره به اینکه مطالعات اجرای 4 تا 5 طرح اساسی تولیدی در لرستان انجام شده است، افزود: اگر الزامات این طرح‌ها فراهم شود به‌سرعت عملیات اجرایی آن‌ها صورت خواهد گرفت.

فروشگاه اتکا خرم‌آباد بازسازی می‌شود

محمدمهدی کربلایی اظهار داشت: توسعه فروشگاه‌های اتکا در استان در دستور کار قرار گرفته، لذا بازسازی و نوسازی فروشگاه اتکا خرم‌آباد نیز در دستور کار است و انجام خواهد شد.

نظر شما