شناسهٔ خبر: 26750279 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار زنجان:

تنها راه مبارزه با تبلیغ ناامیدی در جامعه خدمت‌رسانی و تلاش است

زنجان-فرماندار زنجان گفت: تنها راه مبارزه با تبلیغ ناامیدی در جامعه خدمت‌رسانی و تلاش است و باید همه مسئولان به مردم صادقانه خدمت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عسگری ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری، به اجرای طرح پیاده راه در شهر زنجان اشاره کرد و افزود: به دلیل تمرکز مراکز تجاری، خدماتی و خرید درمرکزشهر ضعف‌های زیرساختی لازم این منطقه توان حجم انبوه ترددها را ندارد. 

وی با بیان اینکه برای تسهیل و تقویت حمل‌ونقل عمومی طرح ترافیک در منطقه سبزه میدان این طرح اجرا خواهد شد و بحث اجرای پیاده راه نیست، ادامه داد: به دلیل تمرکز مراکز تجاری، خدماتی وخرید درمرکزشهر ضعف های زیر ساختی لازم این منطقه توان حجم انبوه تردد ها ندارد و برای تسهیل و تقویت حمل ونقل عمومی طرح ترافیک در آن منطقه اجرا خواهد شد و بحث اجرای پیاده راه نیست.

فرماندار زنجان با تاکید بر اینکه امروزعلاوه بر تلاش وهمت باید از اختلاف ودودستگی ها دوری کنیم، گفت: در اجرای طرح پیاده راه شهروندان زنجانی همکاری و تعامل لازم را با شهرداری داشته باشند.

عسگری گفت: امروز افزون بر خدمت رسانی باید در کنار مردم باشیم و باحفظ ارتباط تنگا تنگ با مردم  به مشکلات معیشتی آنان رسیدگی کنیم وتنها راه مبارزه با تبلیغ نا امیدی در جامعه خدمت رسانی وتلاش است

فرماندار زنجان  بر خدمت‌رسانی به مردم تأکید کرد و گفت: باید در کنار مردم باشیم و با حفظ ارتباط تنگاتنگ با مردم  به مشکلات معیشتی آنان رسیدگی کنیم.

نظر شما