شناسهٔ خبر: 26749917 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بهشت سلامت بانوان رفسنجان احداث می شود

عملیات احداث مجموعه گردشگری بهشت سلامت بانوان با زیر بنای ۲ هزارو ۲۵۵ متر مربع در محل بلوار حاج باقر واقع در بلوک ۷ رفسنجان با حضور جمعی از مسئولین و سرمایه گذاران این طرح آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام هاشمیان رئیس شورای شهر رفسنجان گفت: شورا و شهرداری به عنوان خدمتگزار این قول را میدهند که  در جهت سرعت بخشی به توسعه اماکن ورزشی و تفریحی به ویژه برای بانوان از هیچ خدمتی دریغ نکنند و سرمایه گذار از اینکه سرمایه خود را در شهر رفسنجان خرج میکند ناراضی نباشد.

عظیمی شهردار رفسنجان هم در این مراسم گفت: هر یک ریالی که در رفسنجان هزینه بشود و هر زمینی که در این شهر آبادشود مصادف با این است که ما یک گام به جلو رفتیم و یک خانواده را توانسته ایم در این شهر نگه داریم و این نشانه رشد و شکوفایی شهر خواهد بود.

شهردار رفسنجان افزود: این کار‌هایی که خدماتش به مردم میرسد میتواند پایداری شهر و امنیت را بیشتر کند، شهر رفسنجان به آن چیزی که حقش است نرسیده است به نظر من حیف است که سرمایه گذاران از این شهر بروند و شهروندان شهر از این شهر بدلیل نبود خدمات مناسب بروند.

وی گفت: ما باید حس افتخار رفسنجانی بودن را در این شهر احیا کنیم و روز به روز مردم علاقشون به این شهر بیشتر شود، ما اگر چند سال عقب افتاده ایم باید در یکسال به اندازه چند سال پیشرفت کنیم.

پروژه مجموعه گردشگری بهشت سلامت بانوان با اعتباری افزون بر ۶ میلیارد تومان و توسط بخش خصوصی احداث می‌شود و تا یکسال آینده به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ی

آغاز یک طرح سلامت در رفسنجان

نظر شما