شناسهٔ خبر: 26749347 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

انتقاد نماینده دورود و ازنا از مجتمع کشت و صنعت دورود:

هر مشکلی وجود دارد، شفاف گفته شود

نمایندگی لرستان

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات مجتمع کشت و صنعت دورود رفع شود.

صاحب‌خبر -


به گزارش ایسنا، مجید کیانپور در جلسه استاندار با وزیر دفاع اظهار کرد: اینجا سرزمینی است که در دوران دفاع مقدس خدمات ارزنده‌ای داشته و بر هیچکسی پوشیده نیست و با این اوصاف گاهی مورد کم لطفی قرار گرفته و عادلانه خدمت و ثروت عایدشان نشده است.
وی ادامه داد: توقع داریم سازمان‌های وابسته به دولت مانند وزارت دفاع در بخش‌هایی که مردم مشکل دارند با آنان همکاری کنند. یکی از عمده مطالبات مردم استان از وزارت دفاع، بازگشایی راه روستای سراب یاس ست.
کیانپور افزود: در حوزه رفاهیات نیز توقع داریم سازمان‌های وابسته به وزارت دفاع به این موضوع توجه ویژه‎ای در لرستان کنند.
مجید کیانپور، نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه گفت: انطور که باید کار مجتمع کشت و صنعت دورود پیش نمی‌رود و هنوز سر پله اول هستیم. اگر این مجتمع تخصیص و اعتباری می‌خواهد کمک کنیم تا کشت و صنعت روی پا بماند. از زمانیکه استاندار لرستان، صابری بوده این موضوع در حال پیگیری است، الان ده سال گذشته ولی هنوز تغییر خاصی در کشت و صنعت اتکای دورود نمی‌بینیم.
وی افزود: هر مشکلی در خصوص کشت و صنعت دورود وجود دارد، شفاف گفته شود تا کار انجام و پیگیری و یکبار برای همیشه تعیین تکلیف شود.
کیانپور اضافه کرد: دستورات خوب وزیر دفاع درباره مجتمع صنعت دورود برای فعال‌سازی و توسعه انجام شده که ضمن سرمایه‌گذاری انتظار داریم تعدادی از بیکاران متخصص بومی در این مجتمع استخدام شوند تا بخشی از مشکل اشتغال جوانان این شهرستان حل شود.
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بازنشستگان نیروهای مسلح استان در بحث مراکز رفاهی و درمانی مشکل دارند و باید به استان‌های همجوار بروند و انتظار داریم این مشکلات مرتفع شود.
وی گفت: حدود 400 نفر از بازنشستگان صنعت دورود نیز درخواست رسیدگی مجدد دارند که انتظار داریم درخواستشان دوباره بررسی شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما