شناسهٔ خبر: 26749157 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وزیر دفاع

فعالیت اقتصادی در راستای تقویت کشور اولویت وزارت دفاع است

خرم آباد - ایرنا - وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: توسعه فعالیت های اقتصادی در راستای شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی و تقویت کشور از اولویت های مهم این وزارتخانه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش دوشنبه ایرنا از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ حاتمی پس از ورود به خرم آباد، با حضور در مجموعه زیتون کاری خرم آباد متعلق به شرکت مزارع نوین ایرانیان سازمان اتکا در جریان عملکرد و فعالیت های اقتصادی این شرکت قرار گرفت.
وی در این بازدید توسعه فعالیت های اقتصادی شرکت مزارع نوین ایرانیان سازمان اتکا در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی را یکی از اولویت های مهم وزارت دفاع برشمرد و اظهار داشت: با عنایت به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان 'حمایت از کالای ایرانی'، وزارت دفاع با توجه به ظرفیت های مجموعه شرکت مزارع نوین ایرانیان در تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی، فعالیت های این شرکت توسعه خواهد داد.
وی با تاکید بر پشتیبانی از نیروهای مسلح و حمایت از تولید ملی در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: مردم و مسئولان وظیفه سنگینی در مقابل تولید داخلی دارند و در این راستا وزارت دفاع تا آخرین لحظه حامی کالای ایرانی خواهد ماند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ادامه بازدید خود در جریان فعالیت های شرکت مزارع نوین ایرانیان در حوزه کشت و زراعت قرار گرفت.
امیرحاتمی و هیات همراه پیش از ظهر امروز به منظور بازدید از واحدهای وزارت دفاع مستقر در لرستان وارد فرودگاه خرم آباد شد و مورد استقبال استاندار لرستان، نمایندگان مردم خرم آباد، دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی و برخی مسئولان قرار گرفت.
7269/3022

نظر شما