شناسهٔ خبر: 26748697 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خوردبین: بیرانوند نباید پرسپولیس را تنها بگذارد

سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: طبیعی است که بیرانوند پیشنهادهای خوب خارجی داشته باشد اما او در این شرایط سخت نباید پرسپولیس را تنها بگذارد.

صاحب‌خبر -

محمود خوردبین سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس درگفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره وضعیت این تیم اظهار کرد: خدا را شکر وضعیت تیم خوب است اما پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته شده و این تیم برای یارگیری مشکل دارد.

او درباره اینکه بیرانوند با پیشنهاد خوب خارجی مواجه شده است، اظهار کرد: به هر حال بیرانوند عملکرد درخشانی در جام جهانی 2018 روسیه داشت و طبیعی است که از تیم های خارجی پیشنهاد داشته باشد اما او در این شرایط سخت نباید  پرسپولیس را تنها بگذارد.  

خوردبین درباره اینکه پرسپولیس از ترانسفر بیرانوند می تواند بدهی های خود را پرداخت کند، گفت: امسال پنجره نقل و انتقالات بسته است و باید بیرانوند در پرسپولیس بماند و باشگاه زمانی که دروازه بان خوبی جذب کرد رضایت نامه بیرانوند را بدهد تا از انتقال او درآمد زایی کند.

سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: من امروز در باشگاه پرسپولیس حضور یافتم و با مسئولان این تیم درباره مسائل مختلف صحبت کردم. 

بیشتر بخوانید: بیرانوند در باشگاه پرسپولیس حاضر شد

انتهای پیام/

اظهارات خوردبین درباره پیشنهاد نجومی به بیرانوند 

نظر شما