شناسهٔ خبر: 26748464 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مسئول موسسه خیریه بیمارستان ولایت دامغان:

ساخت ۸ واحد مسکونی همراه‌سرای بیمار در دامغان آغاز شد

دامغان- مسئول موسسه خیریه بیمارستان ولایت دامغان از ساخت هشت واحد مسکونی به‌عنوان همراه سرای بیمار در جوار این بیمارستان خبر داد و گفت: این مجموعه تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -

غلامرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور مسئولان ساخت هشت واحد مسکونی به‌عنوان همراه سرای بیمار در جوار بیمارستان ولایت دامغان کلنگ‌زنی شد، ابراز داشت: این واحد مسکونی در زمینی به مساحت ۳۶۰ مترمربع زمین و با زیربنای ۳۲۰ مترمربع توسط خیر نیکوکار محمدعلی ترابی ساخته خواهد شد.

وی بابیان اینکه طبق پیش‌بینی‌ها این ساختمان تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید، افزود: سال ۹۴ نیز با مشارکت فردی خیر ساختمان ام. آر. آی بیمارستان ولایت دامغان با همراه تجهیزات و دستگاه‌ها احداث شد که پروژه مسکونی درواقع دومین پروژه خیر ساز حوزه سلامت در این شهرستان محسوب می‌شود.

مسئول موسسه خیریه بیمارستان ولایت دامغان بابیان اینکه مشارکت خیران سلامت به افتتاح زودهنگام پروژه‌های درمانی کمک می‌کند، ابراز داشت: به دنبال جذب خیران در حوزه بهداشت و درمان هستیم تا با بهره‌گیری از این ظرفیت ضمن تسریع در انجام پروژه‌ها شاهد ارائه خدمات بیشتر به مردم باشیم.

محمدی در ادامه تصریح کرد: دامغان در چهارراه مواصلاتی قرار دارد که محل گذر سالانه میلیون‌ها زائر و مسافر است که با توجه به حجم انبوه سوانح رانندگی مواجه هستیم که این افراد غیربومی علاوه بر مشکلات روحی و روانی ناشی از تصادف رانندگی در اسکان نیز با چالش‌هایی مواجه هستند که ساخت این واحد مسکونی می‌تواند دغدغه همراهان بیمار را کاهش دهد.

وی بابیان اینکه بیمارستان ولایت دامغان بااعتبار ۱۰ میلیارد تومانی در سال ۹۲ به بهره‌برداری رسید، افزود: بیمارستان ۱۶۵ تختخوابی ولایت با ۱۳۵ تخت فعال و  دارای  بخش‌های زنان و زایمان، اطفال، داخلی و جراحی، سی‌سی‌یو، آی سی یو، اتاق عمل، بخش دیالیز، درمانگاه تخصصی به بیماران ارائه خدمت می‌کند.

نظر شما