شناسهٔ خبر: 26748113 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد:

آموزش سبک زندگی اسلامی عامل جلوگیری از تهاجم فرهنگی در جامعه است

ارومیه – رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد از آموزش سبک زندگی اسلامی به عنوان مهمترین عامل جلوگیری از تهاجم فرهنگی در جامعه یاد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یاسر آقامحمدی ظهر دوشنبه در جریان دیدار با کارکنان و مسئولین کانون های فرهنگی تبلیغی مردمی مهاباد افزود: ترویج سبک زندگی اسلامی یکی از راهای مقابله با تهاجم فرهنگی غرب است.

وی ادامه داد: تقویت ارزش ها و باورهای دینی جوانان ازمهم ترین عامل خنثی کردن دسیسه های فرهنگی دشمن و راهکاری برای کاهش آسیب های اجتماعی ومشکلات مردم در جامعه است.

حجت الاسلام آقا محمدی اظهارداشت: سبک زندگی اسلامی انجام عملی آموزه های اسلامی است که برخاسته از تعلقات معنوی انسان ها است و به انسان آرامش می دهد و به روح او تعالی می بخشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد بیان داشت: دشمن برای دستیابی به اهداف شوم خود در قالب جنگ نرم از دسیسه های مختلف ( دینی، اخلاقی و ارزش های انقلابی) استفاده خواهد کرد.

حجت الاسلام آقامحمدی افزود: هدف دشمن سست کردن اعتقادات دینی جوانان و ارزشهای آنان است همه ی ما در برابر این هجمه فرهنگی مسئولیم و با تلاش با همبستگی و وحدت اسلامی در راه خنثی نمودن آنان همیشه در مبارزه باشیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهاباد: ترویج سبک زندگی اسلامی بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی غرب دانست و ابراز داشت: تبیین و تقویت ارزش ها و باورهای دینی جوانان مهم ترین عامل خنثی کردن دسیسه های فرهنگی دشمن و کاهش مشکلات جوانان در جامعه است

وی اظهار داشت: ترویج سبک زندگی اسلامی، ایرانی بهترین عامل برای جلوگیری از تهاجم فرهنگی است، لذا تلاش کنیم که از سرمایه ها و گنجینه های غنی که اسلام در اختیار بشریت قرار داده، به بهترین شکل استفاده کنیم.

نظر شما