شناسهٔ خبر: 26748097 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس فدراسیون تیراندازی:

تیم ملی تیراندازی به اردوهای تدارکاتی اروپا اعزام می شود

ارومیه - رئیس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران گفت: تیم ملی تیراندازی به اردوهای تدارکاتی اروپا اعزام می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، علی دادگر ظهر دوشنبه در جریان دیدار با استاندار آذربایجان غربی اظهارداشت: تیم های ملی تپانچه، تفنگ و اهداف پروازی برای کسب آمادگی بیشتر و حضوری قدرتمند در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا به زودی به اردوهای تدارکاتی در کشورهای ایتالیا و آلمان اعزام می شوند.

وی ادامه داد: تیم ملی تیراندازی ایران در هجدهمین دوره بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی با ترکیب ۱۹ ملی پوش در ۲ بخش زنان و مردان روز ۲۳ مرداد سال جاری راهی جاکارتا می شود.

دادگر افزود: سهمیه اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا شامل ۱۰ تیرانداز مرد و ۹ تیرانداز زن خواهد بود و فدراسیون تیراندازی برای حضوری قدرتمند در این کارزار آسیایی و کسب مدال برای ایران اسلامی تلاش می کند.

وی گفت: تیم ملی بلافاصله پس از اتمام بازی های آسیایی بدون بازگشت به ایران از جاکارتا راهی «چانگوان» کره جنوبی می شود تا از ۹ تا ۲۴ شهریورماه نیز برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ ژاپن به مصاف حریفان جهانی برود.

دادگر ادامه داد: تیم ملی تیراندازی در سومین رویداد مهم سال جاری پس از بازگشت از مسابقات جهانی کره جنوبی به رقابت های قهرمانی آسیا در کشور کویت اعزام می شود.

رئیس فدراسیون تیراندازی جهت شرکت در مجمع انتخاباتی هیئت آذربایجان غربی، دیدار با استاندار و افتتاح سالن تیراندازی شهرستان سلماس به این استان سفر کرده است.

نظر شما