شناسهٔ خبر: 26748031 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار آذربایجان غربی:

ورزش تیراندازی در آذربایجان غربی مورد حمایت قرارمی گیرد

ارومیه - استاندار آذربایجان غربی با اشاره جایگاه رشته ورزشی تیراندازی در اسلام، گفت: حمایت های لازم برای توسعه این رشته در استان انجام می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از استانداری آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری ظهر دوشنبه در دیدار با علی دادگر، رئیس فدراسیون تیراندازی بیان کرد: یادگیری رشته ورزشی تیراندازی در کنار اسب سواری و شنا در دین مبین اسلام مورد تاکید قرار گرفته و این امر وظیفه مسوولان را در قبال حمایت و گسترش این رشته ها در سطح جامعه سنگین تر کرده است.

شهریاری از اختصاص بودجه برای خرید تجهیزات رشته تیراندازی و توسعه زیرساخت های این ورزش در آذربایجان غربی خبر داد و گفت: استانداری همواره در راستای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی کمک حال اداره کل ورزش و جوانان و هیات های ورزشی تحت پوشش بوده است.

وی ادامه داد: همانطور که رشته مفرح اسب سواری در گنبد کاووس مورد توجه است، تلاش خواهیم کرد تا رشته تیراندازی نیز با توجه به ظرفیت بالایی که در این استان دارد، بیش از پیش مورد حمایت قرار گیرد و در این راستا برگزاری مسابقات بین المللی با کشورهای همسایه یکی از ظرفیت های موجود محسوب می شود.

رئیس فدراسیون تیراندازی جهت شرکت در مجمع انتخاباتی هیئت آذربایجان غربی، دیدار با استاندار و افتتاح سالن تیراندازی شهرستان سلماس به این استان سفر کرده است.

مجمع هیئت تیراندازی آذربایجان غربی در محل اداره کل ورزش و جوانان استان نیز برگزار و حبیب الله قربانی که پیش از این سرپرستی این هیئت را بر عهده داشت با کسب ۱۵ رای به مدت چهار سال سکان هدایت این هیئت را عهده دار شد.

نظر شما