شناسهٔ خبر: 26747699 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

واکنش نمایندگی ایران در سازمان ملل به ادعای اسرائیل درباره جزییات عملیات دزدی اسناد هسته‌ای

سخنگوی نمایندگی ایران در سازمان ملل در واکنش به ادعای برخی مقامات رژیم صهیونیستی درباره انجام عملیاتی مخفیانه در تهران که منجر به کشف اسنادی درباره برنامه طراحی کلاهک هسته‌ای شده است، گفت: این ادعا که ایران هر اطلاعات حساسی را در انبارها و بایگانی‌های رندوم در تهران نگه‌داری کند بسیار خنده‌دار است.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

«فاکس نیوز» در گزارشی با اشاره به ادعای برخی مقامات اسرائیلی درباره جزییات یک عملیات واهی در تهران برای دزدیدن اسنادی که در ماه آپریل نخست‌وزیر این رژیم در یک کنفرانس خبری مدعی افشای آنها شد، نوشت: تایید ادعای اسرائیلی‌ها درباره این اسناد غیرممکن است.

این رسانه آمریکایی ادامه داد: مقامات ایرانی در ماه آپریل ادعای «نتانیاهو» را «ارکستری» خواندند که توسط دولت ترامپ برای توجیه خروج آمریکا از توافق هسته‌ای طراحی شده است. 

«علی‌رضا میریوسفی» سخنگوی نمایندگی ایران در سازمان ملل درباره ادعاهای جدید گفت: «ایران همیشه به وضوح اعلام کرده که ساخت سلاح‌های کشتار جمعی بر خلاف اصول ماست و این ادعا که ایران هر اطلاعات حساسی را در انبارها و بایگانی‌های رندوم در تهران نگه‌داری کند، هم بسیار خنده‌دار است. تقریبا به نظر می‌رسد آنها سعی دارند ببینند با کدام ادعای عجیب و غریب می‌توانند مخاطب غربی را متقاعد کنند.»

 

نظر شما