شناسهٔ خبر: 26747643 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون بسکتبال قدیمی | لینک خبر

در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون بسکتبال چه گذشت؟

جلسه هیئت رئیسه فدراسیون بسکتبال روز گذشته یکشنبه بیست و چهارم تیر ماه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال ، علی توفیق دبیرکل فدراسیون بسکتبال دراینباره عنوان کرد: «جلسه با حضور اکثر اعضا برگزار شد. این دومین جلسه هیئت رئیسه در سال 97 به شمار می‌رود. اعضای جدید هیئت رئیسه مثل شهرام پرنیاک و فیصل ملاهویزه (بازرس فدراسیون) حضور داشتند و معارفه آنها هم انجام شد.»
توفیق در در ادامه گفت: «سیاست های جذب اسپانسر از سوی فدراسیون و همچنین سیاست‌های درآمدزایی مطرح شد و اعضا نظرات خود را درباره این مباحث اعلام کردند.»
دبیر کل فدراسیون افزود: «در مورد بدهی‌های فدراسیون بسکتبال که از دوره قبل وجود داشت خزانه‌دار فدراسیون گزارشی را ارائه داد.»
وی بیان کرد: «در مورد قراردادهایی که از سنوات گذشته نیمه کاره باقی مانده بود نیز صحبت شد. در نهایت کلیه اعضای حاضر در جلسه هیئت رئیسه به پیگیری این قراردادها و تعامل با طرف قرارداد تاکید کردند.»
توفیق اضافه کرد: «دکتر طباطبایی (رئیس فدراسیون) در خصوص برنامه های آتی فدراسیون همانند رقابت‌های بسکتبال نوجوانان غرب آسیا صحبت کرد و نکته‌هایی هم درباره برگزاری نخستین فستیوال سبدطلایی مطرح شد.»
وی در پایان گفت: «مبحث بسیار مهم دیگر که در جلسه هیئت رئیسه مطرح شد به به استعدادیابی برمی‌گشت. در ادامه راه بسکتبال ایران ساختار تیم های ملی بسکتبال به این استعدادیابی نیاز دارد به خصوص اینکه همین اکنون نیز در تیم ملی بسکتبال بزرگسالان ستاره هایی مثل اوشین ساهاکیان اعلام بازنشستگی کرده اند و باید برای جانشینی آنها در آینده برنامه ای مشخص داشته باشیم. »
به گزارش روابط عمومی، دکتر طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال در خلال این جلسه از بانیان برگزاری نخستین فستیوال سبد طلایی در هیئت رئیسه به خصوص آقای حیدری (از اعضای هیئت رئیسه) تشکر کرد.

نظر شما