شناسهٔ خبر: 26747593 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اختصاص ۱۲۰ هزار میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و عشایری کشور

معاون وزیرتعاون، کارو رفاه اجتماعی گفت:۱۲۰ هزار میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری در مناطق روستایی و عشایری در کشور اختصاص یافته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛کلانتری معاون امور تعاون وزیرتعاون، کارو رفاه اجتماعی در در  جلسه تخصصی اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با اشاره به ظرفیت و پتانسیل‌های آذربایجان غربی در بخش‌های مختلف و به ویژه کشاورزی و گردشگری گفـت: ۱۲۰ هزار میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری در مناطق روستایی و عشایری در کشور اختصاص یافته است که استان آذربایجان غربی تا کنون با جذب بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال از این تسهیلات و پرداخت به متقاضیان رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه با اشاره به رتبه سوم استان آذربایجان غربی در پرداخت تسهیلات اشتغال در مناطق روستایی و عشایری استان، از بانک کشاورزی استان بخاطر جذب اعتبارات و پرداخت به متقاضیان قدردانی کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی در این جلسه با اشاره به پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و عشایری استان گفت: این طرح با هدف ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری اجرا می‌شود و بدون شک در جلوگیری از حاشیه نشینی در شهر‌ها و مهاجرت روستاییان به شهر‌ها موثر خواهد بود.

حسینی بر فعال‌تر شدن بانک‌های متولی این تسهیلات برای جذب و پرداخت آن به متقاضیان تاکید کرد و گفت: زمینه‌های بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در حوزه اشتغال روستایی و عشایری استان وجود دارد و ما از طرح‌های سرمایه گذاری در این بخش حمایت می‌کنیم.

در ادامه این جلسه مدیران شعب بانک‌های کشاورزی، توسعه تعاون، صندوق کارآفرینی و پست بانک گزارشی از آخرین وضعیت پرداخت تسهیات بانکی مربوط به اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری استان پرداختند.

 

انتهای پیام/م

سفر معاون وزیرتعاون، کارو رفاه اجتماعی به آذربایجان غربی

 

 

نظر شما