شناسهٔ خبر: 26747561 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اردوی تدارکاتی تیم ملی والیبال لغو شد/ شاگردان ایگور به اسلوونی نمی‌روند

اردوی تدارکاتی تیم ملی والیبال ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا لغو شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، اردوی تیم ملی والیبال ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا از فردا 26 تیرماه در محل فدراسیون برگزار می‌شود. بنا به هماهنگی‌های انجام شده بین فدراسیون والیبال و کمیته ملی المپیک اسامی 18 بازیکن در سامانه رسمی مسابقات ثبت نام شدند تا در صورت نیاز و مشکلات پیش‌بینی نشده امکان تغییر در لیست 14 نفره ابتدایی ایجاد شود.

اردوی تیم ملی والیبال ایران با 15 نفر آغاز خواهد شد و 3 بازیکن پس از پایان رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا در بحرین به تمرینات اضافه خواهند شد تا تیم با تمام نفرات برای بازی‌های آسیایی جاکارتا آماده شوند. مرتضی شریفی، امیر حسین توخته و محمدرضا حضرت پور بعد از مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در بحرین به تیم ملحق خواهند شد.

مسئولان فدراسیون والیبال در تلاش بودند تا اردوی تدارکاتی اسلوونی را پیش از بازی‌های آسیایی جاکارتا برای شاگردان ایگو کولاکوویچ فراهم کنند، اما بنا به دلایل نامشخص این اردو لغو شد و حالا ملی‌پوشان والیبال بدون اردوی تدارکاتی به جاکارتا خواهند رفت. گفته می‌شود تاریخ اردوی اسلوونی تغییر کرده است و طبق برنامه ملی‌پوشان بعد از بازی‌های آسیایی و برای حضور قدرتمند در رقابت‌های قهرمانی جهان به اسلوونی خواهند رفت.

انتهای پیام/س

نظر شما