شناسهٔ خبر: 26747536 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

گزارش از تالار شیشه‌ای؛ رشد ۳۷ واحدی شاخص بورس

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات بیست و پنجمین روز تیر ماه با ۳۷ واحد رشد به پله ۱۰۸ هزار ۱۰۹ واحدی رسید.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۳۷ واحد رشد به پله ۱۰۸ هزار و ۱۰۹ واحدی رسید.

در معاملات امروز تعداد یک هزار و ۵۲۵ سهم اوراق بهادار به ارزش ۲ میلیون و ۸۲۴ هزار و ۱۶۲ ریال در بیش از ۷۳ هزار و ۳ نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

براین اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۱۱ واحدی، شاخص آزاد شناور ۹ واحد، شاخص بازار دوم ۹۳۶ واحد رشد و شاخص بازار اول ۴۲ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۱۸ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۲۵ واحد کاهش را تجربه کردند.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی چادرملو، سایپا، پرداخت الکترونیک سامان کیش با روند صعودی و نماد‌های ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان، ایران خودرو با روند صعودی به کار خود پایان دادند.

*معاملات بازار فرابورس

شاخص بازار فرا‌بورس با کاهش بیش از ۳ واحدی، به پله ۱۲۱۵ واحدی رسید.

همچنین در بازار فرا‌بورس تعداد ۲۸۶ هزار و ۴۷۹ سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیون و ۷۳۳ هزار و ۵۶۰ ریال در بیش از ۵۱ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نماد‌های گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، کشاورزی و دامپروری بینالود، بانک دی، گروه کاغذ پارس با روند صعودی و نماد‌های پالایش نفت لاوان، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی غدیر با روند صعودی به کار خود پایان دادند.

نظر شما