شناسهٔ خبر: 26747461 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فینالیست های لیگ کشتی فرنگی کشور مشخص شدند

گرگان – ایرنا – تیم های شهرداری اردبیل و آنزان ایذه با برتری مقابل حریفان، فینالیست لیگ دسته اول کشتی فرنگی کشور شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، در رقابت های این مرحله که روز دوشنبه در گرگان برگزار شد ،تیم های شهرداری اردبیل، لبنیات دوشه هراز آمل ، آنزان ایذه و سید بابل در گرگان با هم مسابقه دادند.
درمسابقه اول که بین تیم های شهرداری اردبیل و لبنیات دوشه هراز آمل برگزار شد، تیم اردبیلی با نتیجه 6 بر 4 از سد حریف مازندرانی گذشت و فینالیست شد.
امید اولیایی، جواد رضایی، وحید میرفتح الهی، میلاد ندایی، پژمان پشتام و محمد یگانه نفرات برنده تیم شهرداری اردبیل در این مسابقه بودند.
محمدرضا خفته، جلال طاهری، مهدی بالی و ابوالفضل نجفی هم برای تیم لبنیات دوشه هراز آمل پیروزی به دست آوردند اما نتوانستند مانع شکست تیم خود شوند.
در دومین دیدار این مرحله تیم سید بابل به مصاف تیم آنزان ایذه رفت که در پایان تیم آنزان با برتری 6 بر 4 از سد حریف گذشت و فینالیست شد.
پویا دادمرز، بهروز ملکی، یوسف حسیوند، حسین اسدی، نوید بارسایی و مسعود نعمت چکانی نفرات پیروز تیم آنزان ایذه در این مسابقه بودند.
رضا تقی زاده، علی احمدپور، کیوان رضایی و علی خلیل زاده هم برای تیم سید بابل پیروزی کسب کردند.
قهرمان رقابت های لیگ دسته اول کشتی فرنگی کشور عصر امروز و پس از جدال تیم های شهرداری اردبیل و آنزان ایذه مشخص می شود.
مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول کشتی آزاد کشور روز سه شنبه (فردا) در گرگان برگزار می شود و قهرمان این لیگ در پایان جدال تیم های راه و شهرسازی گلستان، هیات کشتی بندرگز، پتروشیمی بهشهر و شهر بی نقطه ساری معرفی خواهد شد.
3091/1648

نظر شما