شناسهٔ خبر: 26747339 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

مدیریت استفاده از فضای مجازی را هدفمند کنیم

گروه فرهنگی ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر چنانچه مدیریت استفاده از فضای مجازی را هدفمند نکنیم، تهدید جدی برای ما محسوب خواهد شد.

صاحب‌خبر -

لزوم مدیریت استفاده از فضای مجازی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش، مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 24 تیرماه در دیدار با کارکنان اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه اظهار کرد: یکی از مهمترین آسیب‌های جدی فضای مجازی، رواج تهمت و دروغ در آن است.
وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی، افزود: تهدیدات زیادی جامعه ما را مورد مخاطره قرار داده که از همه مهمتر بحث مدیریت افکار عمومی است که اکنون توسط فضای مجازی شکل می‌گیرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فضای مجازی ناخواسته وارد فضای حقیقی ما شده است و ما را از فضای حقیقی و واقعیات جامعه دور می‌کند، تصریح کرد: اگر چنانچه مدیریت استفاده از فضای مجازی را هدفمند نکنیم، تهدید جدی برای ما محسوب خواهد شد.
حجت‌الاسلام برازش ابراز کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به‌ عنوان یک نهاد فرهنگی و انقلابی در سال‌های اخیر با طراحی نرم افزارهای دینی و مذهبی ازسوی جوانان مستعد و خبره، خوشبختانه راه مقابله با جنگ نرم دشمن را شروع کرد و همه ما مسئولین باید در برنامه‌ریزی‌های آتی خود به منظور آگاهی‌بخشی جوانان این موارد را مدنظر داشته باشیم.
وی با بیان اینکه ارتباط از طریق فضای مجازی در سال‌های اخیر جایگاه قابل توجهی در جامعه ما پیدا کرده است، یادآور شد: آسیب‌های فضای مجازی واقعی است و زندگی افراد را دگرگون می‌کند، تا جایی که حتی روی ابعاد اقتصادی، اجتماعی و سیاسی جوامع هم تأثیرمی گذارد.
انتهای پیام

نظر شما