شناسهٔ خبر: 26747250 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

حاتمی:

فعالیت‌های وزارت دفاع با نگاه به اشتغال است/ ادعای «دایه مهربان‌تر از مادر» دشمن

گروه اجتماعی - وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تأمین امنیت کشور را مسئولیت اصلی نیروهای مسلح دانست و اظهار کرد: فعالیت‌های وزارت دفاع با نگاه به اشتغال مردم است.

صاحب‌خبر -

فعالیت‌های وزارت دفاع با نگاه به اشتغال مردم است/ ادعای «دایه مهربان‌تر از مادر بودن» دشمن

به گزارش ایکنا از لرستان، امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، ظهر امروز دوشنبه، ۲۵ تیر در دیدار با استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان، اظهارکرد: خدا را شاکریم در ایام ولادت کریمان اهل‌بیت در بین مردم باسابقه درخشان لرستان حضور داریم و در این مدت مجموعه کارهایی را پیگیری خواهیم کرد که برای همه نیروهای مسلح لرستان مفید باشد.
وی تامین امنیت برای کشور مسئولیت اصلی نیروهای مسلح دانست و با ذکر این مطلب که امنیت الزامات تمام کارهاست، خاطرنشان کرد: اگر امنیت ایجاد شد تمام کارها ادامه می‌یابد این در حالی است که نیروهای مسلح در اجرای وظایف موفق عمل کرده‌اند اما اوج موفقیت ما زمانی است که احساس شود هیچ مسئله‌ای نداریم.

پشتیبانی ما باید طوری باشد که به مردم کمک شود
حاتمی با بیان اینکه اجرای ماموریت نیروهای مسلح در بسترهای مختلفی صورت می‌گیرد که این بسترها در کشور پراکنده است، اضافه کرد: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تامین تجهیزات دفاعی، خدمات معیشت و بیمه و درمان نیروهای مسلح را برعهده دارد کمااینکه پشتیبانی ما باید طوری باشد که به مردم کمک شود.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح لرستان را از مناطق بالقوه پرظرفیت کشور دانست و افزود: این استان هم منابع انسانی باارزشی دارد و هم منابع طبیعی غنی دارد لذا زیرساخت‌های لرستان با بسترسازی دولت می‌تواند موجب ایجاد ظرفیت‌های فراوانی شود اما لازمه آن حرکت مردم و مسئولان است.

دشمنان ادای دایه دلسوزتر از مادر دارند
وی با اشاره به این‌که دشمنان ادای دایه دلسوزتر از مادر دارند اما این‌ها یک مشت ادعاست، به ظرفیت‌های بزرگ علمی، انسانی و سرزمینی ایران اشاره و افزود: کشور ایران یک بازار بزرگ با یک اقتصاد بزرگ است و در این شرایط با اقتدار عبور خواهد کرد.
حاتمی فعالیت‌های وزارت دفاع را با نگاه به اشتغال مردم ذکر کرد و ادامه داد: مجموعه قابل توجه وزارت دفاع در حوزه معیشت، حوزه اتکا است که این مجموعه در استان ظرفیت خوبی دارد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر ضرورت حل مشکلات آب برای مجموعه دو هزار هکتاری از کشت و صنعت و دام وزارت دفاع که منجر به اشتغال ۶۰۰ نفر خواهد شد، اظهار کرد: فروشگاه اتکا خرم‌آباد که خدمت‌رسانی به همکاران نیروهای نظامی را دارد امسال بازسازی می‌شود.

بازسازی و بهینه‌سازی اقلام زرهی و ساخت لاستیک هواپیما در صنایع دفاع درود در دستور کار است
وی با اشاره به اینکه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حوزه صنعتی یک صنعت خوب در شهرستان درود دارد به اتخاذ تصمیمات برای صنایع دفاع درود اشاره کرد و گفت: در این صنعت شکوفایی خوبی خواهیم داشت به طوری‌که بازسازی و بهینه‌سازی اقلام زرهی و ساخت لاستیک هواپیما در صنایع دفاع درود در دستور کار است.
حاتمی تصریح کرد: در مورد سایر کمک‌ها از جمله بازگشایی مسیر جاده گردشگری سرابیاس و قلعه فلک‌الافلاک نیروهای مسلح به خوبی همکاری کردند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح حوزه درمان همکاران نیروهای مسلح را مسئولیت خاص این وزارت دانست و افزود: احداث بیمارستان جدید برای نیروهای مسلح لرستان مصوب می‌شود این در حالی است که برای تجهیرات نیروهای مسلح برنامه خوبی در سطح وزارت داریم کمااینکه تجهیزات نیروهای مسلح در حوزه زمینی، هوایی، موشکی، دریایی و پهباد در سطح خوب و قابل رقابت تامین می‌شود که حاصل آن ایجاد امنیت ملی است.
وی با اشاره به توطئه دشمنان و برنامه‌های بلندمدت دشمنان گفت: دشمنان برنامه تجزیه کشورهای منطقه و حمایت از گروه‌های تروریستی را در دستور کار دارند اما تمام توطئه‌ها و توطئه فشار اقتصادی به کشور را خنثی خواهیم کرد.

انتهای پیام

نظر شما