شناسهٔ خبر: 26746411 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در یاسوج برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره امور قرآنی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف در یاسوج خبر داد.

صاحب‌خبر -

چهل و یکمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف در یاسوج برگزار شد

عبدالمحمد نمازی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب درخصوص افزایش تعداد حافظان قرآن کریم و رسیدن به آمار 10 میلیون نفری، تلاش در تحقق این مهم داریم.
وی افزود: اثر قرآن به معنای واقعی باید در زندگی ما وارد شود، ضمن اینکه ترویج فرهنگ قرآنی مانع بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جامعه است و با پناه بردن به قرآن می‌توان از همه توطئه‌ها و فتنه‌ها درامان بود و باید بدانیم مشکل کنونی جامعه ما بیگانگی با قرآن است.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اضافه کرد: چهل و یکمین دوره مسابقات قرآنی در رشته‌های حفظ 20 جزء، 6 جزء، پنج جزء، 10 جزء، تحقیق و قرائت در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد.
نمازی بیان کرد: در هر رشته نفرات اول تا سوم برای حضور در مسابقات کشوری معرفی شدند، ضمن اینکه در مراسم اختتامیه از 46 فعال قرآنی تجلیل شده است.
انتهای پیام

نظر شما