شناسهٔ خبر: 26745624 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

روایت کیهانی از شایعه صغرسنی پدیده دوومیدانی

صاحب‌خبر -
به گزارش جهان نيوز،  از چند ماه قبل صحبت از ظهور یک پدیده در دوومیدانی ایران می شود. حسین رسولی با پرتاب های خوب خود در آسیا و کسب مدال طلا خبر از یک مدعی دیگر در پرتاب دیسک ایران بعد از احسان حدادی داد. در حالی که همه منتظر بودند تا این پرتابگر جوان را در رقابت های جهانی جوانان هم روی سکو ببینند، او با یک رکورد ضعیف حتی به فینال هم نرسید.
 
حالا یکی از مربیان دوومیدانی ایران ادعا کرده حسین رسولی دارای صغرسنی است. حامد احمدپور که هم اکنون خارج از ایران به سر می برد، در نامه ای به اتحادیه جهانی دوومیدانی اعلام کرده حسین رسولی دارای صغرسنی است و با شناسنامه برادرش که فوت کرده، مسابقه می دهد!
در این زمینه با رییس فدراسیون دوومیدانی همکلام شدیم. در ادامه صحبت های مجید کیهانی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" را می خوانید.

شایعه صغرسنی صحت ندارد
لطفا به شایعات بی اساسی که از سوی برخی افراد توجه نکنید. این جوان ۹ ماه است دوومیدانی را شروع کرده و استعداد نابی به نظر می رسد. احمدپور به دنبال مسائل دیگری است و نباید به ادعای او توجهی کرد. قطعا صغرسنی وجود ندارد و فدراسیون نظارت دقیقی روی اینطور مسائل دارد. ما در فدراسیون قوانین خودمان را داریم و سخت گیرانه تر از هر فرد دیگری روی چنین مسائلی نظارت می کنیم.

حرکت آقایان «چیپ» بود!
اینکه یک فرد ایرانی بیاید و درباره یک موضوع داخلی به اتحادیه جهانی نامه بزند، حرکت چیپی است. مطمئن باشید درباره هر کسی شک و شبهه ای وجود داشته باشد، سخت گیری بیشتری هم روی آن فرد وجود دارد. تمامی مدارک و مستندات درباره رسولی در فدراسیون وجود دارد و هر کسی می خواهد، بیاید و ببیند.
 

 
انتظار داشتیم رسولی مدال بگیرد
ما انتظار داشتیم که حسین رسولی در مسابقات جهانی جوانان مدال بگیرد؛ اما با بی تجربگی و بدشانسی پرتاب خوبی نداشت. او به جز پرتاب اول که ۵۱ متر بود، بقیه پرتاب هایش خطا شد و نتوانست به فینال برود. اگر این جوان می توانست رکوردهای آسیایی اش را تکرار کند، قطعا روی سکو می رود. به هر صورت ما از آسیا عبور کردیم و در این مسابقات هم یک فینالیست به نام پیرجهان داشتیم که با فاصله کمی هفتم شد.

نمی دانم چطور است که هر زمان ما نتیجه نمی گیریم، همه انتقاد می کنند؛ اما وقتی در آسیا نتیجه گرفتیم، کسی سمت ما نیامد.

منبع:ورزش سه

نظر شما