شناسهٔ خبر: 26744970 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

میزگرد تاثیر فضای مجازی دراوقات فراغت دانش آموزان برگزارشد

بروجرد - ایرنا - راهکارهای تاثیر و کاربرد فضای مجازی درغنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و جوانان در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی بروجرد برگزارشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، رشد قارچ گونه فضای مجازی وایجاد وابستگی و استفاده مداوم از گوشی های هوشمند در زندگی روزمره همه اقشاربه خصوص نسل دانش آموز و جوان اجتناب ناپذیر و درحال افزایش است که نبود آگاهی و فرهنگ سازی در راستای استفاده درست ازاین فضا معضلاتی برای خانواده ها و جامعه به وجود آورده است.
حضور دراین فضا با وجود همه خوبی ها و در دسترس بودن آسیب های اجتماعی بسیاری به افراد وارد می کند که در این راستا باید ضمن تقویت پایه های دینی و اعتقادی خانواده ها راهکارهای استفاده درست از تکنولوژی به خصوص فضای مجازی ازسوی کارشناسان ارائه شود.
شرکت کنندگان در این میزگرد بر برنامه ریزی و تخصیص بودجه برای غنی سازی اوقات فراغت و فرهنگ سازی در راستای ارائه فرهنگ سازی استفاده از فضای مجازی و همکاری و هماهنگی بین دستگاهی در راستای جلوگیری از موازی کاری تاکید کردند.
راین میز گرد که با حضور سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کارشناس اداره ورزش و تربیت بدنی بروجرد برگزار شد تاثیرشبکه های مجازی و برنامه های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان وجوانان بررسی شد.
مشروح این میزگرد بزودی درسایت خبرگزاری جمهوری اسلامی استان لرستان منتشرمی شود.
7273/6052/7190

نظر شما