شناسهٔ خبر: 26744846 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

پوری بنایی: تأسیس مؤسساتی نظیر محک در تمام نقاط جهان لازم و ضروری است

محک آینده بسیار درخشانی دارد. امید است روزی در نقاط مختلف جهان خیریه‌هایی نظیر آن تأسیس شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر ایران، «پوری بنایی» هنرمند پیشکسوت سینما، در حاشیه رونمایی از اثر منیر شاهرودی فرمانفرمائیان، محک را به عنوان سازمانی که هنرمندان آن را برای عمل به مسئولیت اجتماعی خود انتخاب می‌کنند معرفی کرد و گفت: « صداقت و شفافیت در محک، باعث شده است که هنرمندان برای عمل به مسئولیت اجتماعی‌ خود این مؤسسه را انتخاب و با جان و دل به این مؤسسه کمک می‌کنند. من از تمام کسانی که این خیریه را به درستی راه‌اندازی کرده و اداره می‌کنند، قدردانی می‌کنم و خوشحالم که سال‌هاست در کنار بانیان آن حضور دارم»

این هنرمند پیشکسوت که از همراهان همیشگی کودکان مبتلا به سرطان است، در ادامه به آینده درخشان محک اشاره کرد و تأسیس چنین مؤسسه‌ای را در سراسر دنیا لازم و ضروری دانست، وی افزود: «محک به دلیل جلب اعتماد اقشار مختلف جامعه جزء خیریه‌های بزرگ جهان محسوب می‌شود. از این رو اثر منیر شاهرودی فرمانفرمائیان به آن اهدا شده است. این موضوع نشان می‌دهد این موسسه برای هنرمندان نیز قابل اعتماد است به گونه‌ای که این افراد مشتاق‌اند در فعالیت‌های آن سهیم باشند.»

بنایی در پایان به آینده محک اشاره کرد و افزود: «محک آینده بسیار درخشانی دارد. امید است روزی در نقاط مختلف جهان خیریه‌هایی نظیر آن تأسیس شود.»

برچسب‌ها:

نظر شما