شناسهٔ خبر: 26744658 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

در مشهد؛

اولین همایش سازمان بسیج اساتید طلاب و روحانیان کشور برگزار می‌شود

گروه معارف- اولین همایش سازمان بسیج اساتید با هدف تبیین رسالت اساتید و تعالی سیاسی طلاب، حوزه انقلابی، چالش‌ها و آسیب‌های درونی و بیرونی، اساتید و فضای مجازی و شیوه‌های تبیین کارآمدی نظام اسلامی در مشهد برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

اولین همایش سازمان بسیج اساتید طلاب و روحانیان کشور برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، همایش «تعالی اساتید بسیجی حوزه‌های علمیه» با حضور آیت‌الله نوری همدانی، مرجع تقلید، سخنرانان مطرح کشور و 300 نفر از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم، خراسان، اصفهان و تهران و با شعار «حوزه انقلابی؛ رسالت اساتید و نخبگان بسیجی» در مشهد برگزار می‌شود.
این همایش از 26 تیرماه آغاز و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت. هدف از برگزاری این همایش، انسجام اساتید و نخبگان بسیجی حوزه علمیه، بصیرت افزایی، انقلابی ماندن حوزه علمیه، بازخوانی وظایف انقلابی اساتید حوزه علمیه و نمایش ظرفیت حضور اساتید انقلابی و بسیجی در صحنه انقلاب اعلام شده است.
عبدالله داورزنی، معاون راهبردی سازمان بسیج اساتید طلاب و روحانیان کشور در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به آغاز به کار این سازمان زیر نظر نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیان کرد: تلاش سازمان بسیج اساتید طلاب و روحانیان، حفظ رویکرد انقلابی و تقویت روحیه انقلابی اساتید حوزه علمیه، طلاب و روحانیان است.
وی با اشاره به فعالیت سازمان بسیج اساتید طلاب و روحانیان در چهار استان قم، خراسان رضوی، اصفهان و تهران، افزود: تا به امروز حدود هزار استاد حوزه علمیه تحت پوشش سازمان فعالیت دارند و با سازمان در تعامل هستند.
معاون راهبردی سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیان کشور با اشاره به همایش «تعالی اساتید بسیجی حوزه علمیه»، توضیح داد: این اولین همایش سازمان بسیج اساتید است که از 26 تا 28 تیرماه در جوار حرم امام رضا(ع) برگزار می‌شود.
داورزنی از حضور سخنرانان کشوری در همایش «تعالی اساتید بسیجی حوزه علمیه» و تبادل نظر در چهار کمیسیون خبر داد و اضافه کرد: این کمیسیون‌ها با محوریت موضوعاتی همچون رسالت اساتید و تعالی سیاسی طلاب، حوزه انقلابی، چالش‌ها و آسیب‌های درونی و بیرونی، اساتید و فضای مجازی و شیوه‌های تبیین کارآمدی نظام اسلامی فعالیت خواهند داشت.
وی در همین راستا اضافه کرد: تلاش ما این است که در طول برگزاری این همایش از نظرات نخبگان حوزه علمیه بهره‌مند شویم و دیدگاه‌های آنان دستمایه‌ای برای برنامه‌های بعدی و مورد استفاده قرار گیرد.
گفتنی است، اختتامیه این همایش نیز صبح روز پنجشنبه، 28 تیرماه و با حضور سخنرانان مطرح کشور در مجتمع فرهنگی و آموزشی امامت واقع در خیابان شهید نواب صفوی مشهد برگزار می‌شود.
انتهای پیام

نظر شما