شناسهٔ خبر: 26744657 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کشور در جنگ اقتصادی با عزم دوران دفاع مقدس پیروز می شود

زنجان – ایرنا – مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری گفت: لازمه پیروزی در جنگ اقتصادی پیش روی کشور، بهره گیری از عزم و روحیه جهاد و ایثارگری دوران دفاع مقدس در تمام بخش هاست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام پرویز ولی زاده روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان بر لزوم عمل به مسئولیت ها به بهترین نحو تاکید کرد و افزود: امروز کشور در شرایط جنگ اقتصادی است و به حتم هدایت های امام گونه رهبر معظم انقلاب می تواند در این زمینه گره گشا باشد.
وی یادآورشد: در شرایط کنونی بدترین اقدام ناامید کردن مردم کشور و ترساندن آنان از آینده نظام اسلامی است.
حجت الاسلام ولی زاده اظهار کرد: کشور اکنون در زمینه تامین ارزاق عمومی مردم هیچ مشکلی ندارد و حتی اگر تا سه سال مرزها بسته باشد دولت می تواند نیاز مردم را تامین کند.
مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری گفت: در صورتی که امروز بازارهای ارزی و مالی کشور ملتهب محسوب می شود، ثمره همان نا امید کردن مردم است که اینگونه خود را نشان می دهد.
وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات مختلف کشور هیچ ارتباطی به موضوع تحریم ها ندارد بلکه نتیجه توطئه هایی است که دولت و نظام را هدف گرفته اند.
حجت الاسلام ولی زاده ادامه داد: دشمنان فهمیده اند که نمی توانند از راه دیگری غیر از مسائل اقتصادی کشور را در تنگنا قرار دهند و مردم را ناراضی و معترض کنند.
مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری گفت: این جنگ اقتصادی برای مسئولان است و فشار و هزینه های آن ارتباطی به مردم ندارد، از همین رو دولتمردان باید بسیاری از هزینه ها را که سودی برای ملت ندارد کاهش دهند.
وی اضافه کرد: آمریکا 2 سال برای اینکه ایران اقدام به نقض برجام کند، تلاش کرد اما با عقل و درایت دولت دوازدهم، توطئه های آنان بی ثمر ماند.
حجت الاسلام ولی زاده افزود: اگر مسئولان امروز خود را آماده مقابله با تحریم ها و مدیریت شرایط کنونی کرده اند به حتم نظام اسلامی در برابر استکبار و آمریکا پیروز خواهد شد.
مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری گفت: دولت تدبیر و امید نخستین دولتی بود که توجه به خانواده شهدا و ایثارگران را در مقام سخن و شعار قرار نداد و به تمام تاکیدهای رهبری در این زمینه جامه عمل پوشاند.
وی یادآورشد: دولت تدبیر و امید در نخستین اقدام 2 ماه پس از تنفیذ حکم ریاست جمهوری، قانون جامع خدمات ایثارگران را ابلاغ و بند 51 آن را در شرایط بی پولی کشور با هفت هزار میلیارد ریال اجرا کرد.
حجت الاسلام ولی زاده با بیان اینکه دولت اقدام به فعال سازی دبیرخانه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کرد، ادامه داد: تا آن زمان حتی یک مورد از سیاست های ابلاغی رهبری در خصوص ایثارگران و خانواده های آنان اجرایی نشده بود.
مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان گفت: در هر زمانی که کشور با دشواری و سختی مواجه شده، همان روحیه ایثار و شهادت طلبی گره گشای مشکلات بوده است.
علی کاظمی افزود: پایه و اساس استقلال کشور ایثارگری و مجاهدت است و اگر این روحیه در تمام آحاد جامعه جاری باشد بسیاری از مسائل حل خواهد شد.
وی یادآورشد: با تلاشی که دولت تدبیر و امید در خدمت رسانی به جامعه ایثارگران داشته، بسیاری از مطالبات آنان پرداخت شده است.
کاظمی اظهار کرد: به همت دولت، سلامت مادران و سپس رفع بیکاری فرزندان ایثارگران در اولویت کاری قرار گرفته است و اشتغالزایی نوعی تکریم ایثارگران به شمار می رود.
مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان به پیشرفت عملیات اجرایی مرکز جامع خدمات توانبخشی ایثارگران این استان اشاره کرد و گفت: اگر مرکز جامع توانبحشی به بهره برداری برسد بسیاری از خدمات درمانی، توانبخشی و اجتماعی ایثارگران ارائه خواهد شد.
در حاشیه این مراسم از مقام مادر شهید حسین رمضانی تجلیل شد.
3001/6085

نظر شما