شناسهٔ خبر: 26744232 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرصت برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی را قدر بدانیم

استاندار مازندران برگزاری جشنواره‌ای کتابخوانی با موضوع امام رضا (ع) را یک فرصت مغتنم دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، محمد اسلامی استاندار مازندران برگزاری جشنواره‌ای کتابخوانی با موضوع امام رضا (ع) را یک فرصت مغتنم دانست و گفت: باید این فرصت را قدر بدانیم و با توجه به شرایطی که هم در کتابخانه‌های عمومی و هم در فضای مجازی ایجاد شده و امکان مطالعه آثار فاخر با موضوع امام رضا (ع) را برای خانواده‌ها فراهم آورده، تلاش کنیم تا به فرهنگ مطالعه مفید رونق تازه‌ای بخشیم.

وی افزود: مطالعه عمیق قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و ادعیه‌ای که از ائمه به دست ما رسیده است، بعنوان منبع عظیمی از معارف، هدایت گر است و همینطور نباید از مطالعه آثار ارزشمندی که سیره و تاریخ زندگی امامان را بیان می‌کند غفلت کنیم.

استاندار مازندران ترکیب جشنواره، کتابخوانی و موضوعی مقدس را شیوه‌ای اثرگذار برای موفقیت در ترویج کتابخوانی دانست و گفت: اگر هر سال جشنواره‌های مختلفی با این کیفیت برگزار شود، بطوریکه همه اعضای خانواده بتوانند کتاب‌های خوبی در رده سنی خود بیابند و بصورت خانوادگی پیرامون یک موضوع مطالعه کنند و انگیزه‌های تشویقی نیز داشته باشند، می‌توان به آینده فرهنگ مطالعه در کشور افتخار کرد.

وی تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی در فرهنگ سازی‌ها مسئولند و باید به گسترده‌تر شدن این جریان بزرگ کمک کنند و امیدواریم گزارشات خوبی از استقبال عموم مردم منعکس شود.

علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی به کتابخانه‌های عمومی و یا به سایت razavi.iranpl.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام/آ

برگزاری جشنواره کتابخوانی

برچسب‌ها:

نظر شما