شناسهٔ خبر: 26743888 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

نامه تهدید‌آمیز اسرائیل به سازمان ملل

گروه بین‌الملل ـ رژیم صهیونیستی با ارسال نامه‌‌ تهدید‌آمیزی به سازمان ملل متحد هشدار داد که هرگونه تنش در مرزهای نوار غزه از جمله راهپیمایی‌های بازگشت را به شدت سرکوب می‌کند.

صاحب‌خبر -

راهپیمایی‌های بازگشت را سرکوب خواهیم کرد

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری معا؛ یک منبع امنیتی در ارتش رژیم صهیونیستی از ارسال نامه‌ اسرائیل به نیکلای ملادینوف، نماینده سازمان ملل در امور خاورمیانه خبر داد و نوشت: «اسرائیل در این نامه تهدید کرده که به هر تنشی در مرزهای غزه از جمله راهپیمایی‌های بازگشت و پروازدهندگان بالون‌ها و بادبادک‌های آتش‌زا به شدت پاسخ خواهد داد».

پایگاه عبری زبان «واللا» به نقل از این منبع امنیتی نوشت: «این نامه‌ بعد از نشست کابینه اسرائیل ارسال شد و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل نیز در این نشست از فرمانده ارتش خواست که به همه حوادث غزه از جمله راهپیمایی‌های بازگشت و پرواز بادبادک‌های آتش‌زا با استفاده از قدرت و زور پایان دهد».

از سوی دیگر، ارتش اسرائیل دیروز (24 تیرماه) از فراخوان نظامیان ذخیره و تجهیز بیشتر گنبد آهنین برای دفاع هوایی در تل‌آویو و مرزهای سرزمین‌های اشغالی با نوار غزه خبرداد.

طی هفته‌های اخیر، بسیاری از شهرک‌های صهونیست‌نشین از سوی مقاومت فلسطین هدف حملات خمپاره‌ای قرار گرفته و در مقابل جنگنده‌های اسرائیلی نیز مناطقی از نوار غزه را بمباران می‌کنند.

انتهای پیام

نظر شما