شناسهٔ خبر: 26743401 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیــل خبر داد:

۲۷ میلیون تردد بهاری در اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیــل از ثبت ۲۷ میلیون و ۴۰۲ هزار تردد در سه ماه اول سالجاری در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

​به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیــل، با بیان اینکه این میزان تردد توسط ۶۴ سامانه تردد شماری که در ۳۲ نقطه از راه‌های استان نصب شده به ثبت رسیده افزود: در این مدت یک میلیون و ۸۹۲ هزار تردد به استان وارد و یک میلیون ۸۸۰ هزار تردد نیز از استان خارج شده است.
 
رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفــر استان اردبیل، محور اردبیل آستارا و بالعکس را با حدود ۳ میلیون تردد، پرترددترین و محور خلخال اسالم را با ۷۶ هزار و ۴۸۰ تردد، کم‌ترددترین محور استان در فصل بهار عنوان کرد.
 
عضو کمیسیون ایمنی راه‌های استان اردبیـل با اشاره به ثبت ۱۳ هزار و ۹۱۲ تخلف توسط دوربین‌های ثبت پلاک و ارسال آن به پلیس راه تصریح کرد: هم اکنون ۲۷ دوربین ثبت تخلف در محورهای استان فعال است و مراحل نصب و اجرای ۲۴ مورد دیگر نیز در حال اجراست.
 
عضو شورای ترافیک استان اردبیـل سرعت متوسط در کلیه محورها را ۷۱/۷ دهم کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و افزود : بیشترین درصد تخلف از سرعت مجاز در محور قره‌آغاج به بران به ثبت رسیده است.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیــل گفت: حدود ۸ درصد وسایل نقلیه عبوری از محورهای مواصلاتی استان که بیش از ۲ میلیون و ۸۵ هزار تردد را شامل می شود، دارای سرعتی بیش از سرعت مجاز بوده‌اند.
 
عضو شورای اداری استان اردبیـل از مردم و به ویژه مسافران خواست با رعایت کامل قوانین، سرعت مطمئنه و مجاز در ایام تابستان سفر کنند، به ازای هر ۲ ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کرده و از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند تا شاهد سفری ایمن و سالم باشیم.

نظر شما