شناسهٔ خبر: 26742941 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

زینب‌وار در مسیر زندگی قدم بردارید

کانون خبرنگاران نبأ ــ مادر شهیدعلی قوچانی گفت: دختران عزیزم مواظب اعمال و رفتار خود باشید و زینب‌وار در مسیر زندگی قدم بردارید و رعایت حجاب اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر را توشه راه خود قرار دهید.

صاحب‌خبر -

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و سالروز میلاد حضرت معصومه(س)، اولین همایش «خادمین شهدا» با حضور ۱۵۰ نفر از بانوان خادم در حسینیه سید‌الشهدا(ع) ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فلاورجان برگزار شد.
در این مراسم مادر شهیدعلی قوچانی ضمن اظهار خرسندی از حضور در میان بانوان خادم، گفت: وقتی نظام جمهوری اسلامی به پیروزی رسید و انقلاب شد جوانان غیور کشورمان با شور و شعف دوچندان در پی سازندگی وطن‌شان بودند و با شروع جنگ تحمیلی نیز بدون هیچ‌گونه چشمداشت و مزایای مالی و با همان عشق راهی جبهه‌های نبرد شدند‌.
وی در ادامه افزود: هر انسانی از بدو تولد خود دارای دو انتخاب است یکی راه غیر مستقیم همراه با شیطان و دیگری راه مستقیم همراه با اطاعت دستورات خداوند و گوش به فرمان ولی فقیه، شهدا هم راه مستقیم را برگزیدند.
این مادر شهید با اشاره به امنیت، آسایش و پیشرفت امکانات امروز، عنوان کرد: اگر امروز به این درجه از رشد و کمال در جامعه رسیدیم همه را مدیون خون شهدا هستیم.
وی اظهار کرد: انقلاب به‌دست آمده را حاصل خون شهدا و بدن‌های آسیب‌دیده رزمندگان به‌ویژه جانبازان اعصاب و روان هستیم؛ پس پشتیبان ولایت فقیه باشید و با رفتار خود ادامه‌دهنده راه این بزرگواران.
مادر شهیدعلی قوچانی گفت: دختران عزیزم مواظب اعمال و رفتار خود باشید و زینب‌وار در مسیر زندگی قدم بردارید و رعایت حجاب اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر را توشه راه خود قرار دهید.
سردار شهیدعلی قوچانی، فرمانده تیپ یکم لشکر ۱۴ امام حسین(ع) متولد ۱۳۴۲ است که در عملیات والفجر ۸، اسفندماه سال ۱۳۶۴ در منطقه فاو به شهادت می‌رسد.
در پایان مراسم از موفق‌ترین خادمان شهدای شهرستان فلاورجان که در اجرای عملیات فرهنگی راهیان نور شرکت داشتند با اعطای هدایا تجلیل به عمل آمد.

زینب‌وار در مسیر زندگی قدم بردارید

زینب‌وار در مسیر زندگی قدم بردارید

زینب‌وار در مسیر زندگی قدم بردارید

اسداله حاجی‌ابوالحسنی
انتهای پیام

نظر شما