شناسهٔ خبر: 26742783 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: هنگام | لینک خبر

روزنامه جوان: آقای آخوندی به کار خودت برس!

روزنامه اصولگرای جوان از یادداشت آخوندی، وزیر راه و شهرسازی در خصوص «آتش‌سوزی مسجد جامع ساری» انتقاد کرد.

صاحب‌خبر -
سایت خبری تحلیلی هنگام    Hengamnews.com:

 


روزنامه اصولگرای جوان از یادداشت آخوندی، وزیر راه و شهرسازی در خصوص «آتش‌سوزی مسجد جامع ساری» انتقاد کرد.

این روزنامه نوشت: «آتش‌سوزی مسجد جامع ساری که از آثار دوره اولیه اسلامی در مازندران است، موجب تأسف عمیق همه دوستداران این سرزمین است. بی‌گمان این اثر یکی از یادگار‌های تاریخی ایران اسلامی بوده و هست. از اینکه هنوز مفهوم ارزش میراثی در این کشور درک نشده و آثار ارج‌گذاری نمی‌شوند، بسیار متأسفم.» این‌ها جملات رئیس سازمان میراث فرهنگی نه، بلکه جملات وزیر راه و شهرسازی است. نوشتن البته ساده است؛ ابراز تأسف هم همین‌طور.

اما مردم سرپل ذهاب هنوز خانه ندارند. اوضاع جاده‌های ایران مناسب نیست و کشته‌های حوادث رانندگی آمار بالایش تکراری شده است. وضعیت تأخیر‌های سفر‌های هوایی و گرانی بلیت و ... همه و همه باعث نمی‌شود ردی از عباس آخوندی در رسانه‌ها ببینیم و راستی بعد از آنکه جاده‌های اصلی منتهی به تهران و قزوین و قم و شمال کشور در جریان برف شدید زمستان گذشته بسته شد و مردمان بسیاری در جاده‌ها ماندند، قرار شد وزارت راه ظرف سه ماه گزارش عملکرد آماده کند و هنوز پس از شش ماه خبری نیست!

برای مسکن این ملت در پنج سال گذشته هیچ طرحی داده نشده و فقط از مسکن مهر بد گفته‌اند. وظایف وزارتخانه تحت مدیریت عباس آخوندی آن‌قدر زیاد است که اگر قرار باشد وزیر به آن‌ها برسد، یحتمل فرصت این نظر دادن در همه امور باقی نخواهد ماند.

نظر شما