شناسهٔ خبر: 26741925 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انتقاد شدید یک روحانی از بادیگاردهای غیرضروری مسئولان/ امام جمعه‌ای که برای یافتن «مفسدان دولتی» جایزه می‌دهد!+فیلم

در پی مشکلات شدیدی که برای مردم خرمشهر و آبادان پیش آمد خبرنگاران به‌ سراغ امام جمعه مردمی خرمشهر رفتند تا از احساس او بعد از دریافت پیام تقدیر مقام معظم رهبری جویا شوند.

صاحب‌خبر -

گفتگو با امام جمعه خرمشهر درباره ماجرای تصویری که ماندگار شدبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛در روزهای گذشته بحران آبی خرمشهر و آبادان و تشنگی مردم علاوه بر اهالی خوزستان تمام ملت ایران را نگران کرد.

دیدن تصاویر مردم آبادان و خرمشهر که میان سه رودخانه پرآب با در دست داشتن دبه‌های آب در صف خرید آب بودند از صحنه‌های تلخی بود که احساسات مردم ایران را جریحه‌دار کرد.

در این میان صحنه‌هایی نیز رخ داد که حاکی از تلاش نیروهای جهادی، کارگران و برخی مسئولان برای برطرف کردن مشکل این بحران آبی بود.

یکی از این صحنه‌های دیدنی و ماندگار حضور امام جمعه خرمشهر میان کارگران و دست‌به‌کار شدن او برای جوشکاری لوله‌های طرح انتقال آب غدیر2 بود که در فضای مجازی مورد استقبال و بازنشر گسترده قرار گرفت.

حضور پیگیرانه و فعالانه سید عبدالنبی موسوی امام جمعه مردمی خرمشهر علاوه بر دلگرمی مردم این شهرستان سبب رضایت و تقدیر و تشکر مقام معظم رهبری از وی شد و کار وی بازتاب گسترده‌تری یافت.

با امام جمعه خرمشهر به گفت‌وگو نشستیم تا از دغدغه‌ها و دیدگاه‌های وی در مورد مطالبات مردم جویا شویم.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6599272/8319047?width=400&height=300"></script></div>

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما