شناسهٔ خبر: 26741511 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

زهرا نژادبهرام:

الکامپ نباید داخل تهران برگزار شود

زهرا نژادبهرام، عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه نمایشگاه الکامپ نه فرهنگی و نه کم مخاطب است، اظهار کرد: اجازه نمی‌دهیم که این نمایشگاه در داخل تهران برگزار شود.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین / زهرا نژادبهرام با تاکید بر اینکه اجازه نمی‌دهیم نمایشگاه الکامپ در سطح شهر تهران برگزار شود، گفت: بر اساس قوانینی که شهرداری دارد، هیچ نوع نمایشگاه پرمخاطبی نباید در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شود، مگر آنکه رویدادی فرهنگی و یا رسانه‌ای باشد.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت: محسن هاشمی رئیس شورای شهر در مخالفت با برگزاری نمایشگاه خودرو به شهردار تهران نامه ای نوشت. در آن نامه به صراحت به آقای افشانی تذکر داده شد که برگزاری هر نوع نمایشگاه پرمخاطب که بر اساس ضوابط و قوانین نباشد نباید در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شود.

وی تصریح کرد: هرکسی می‌خواهد تبصره‌ای بر این قانون بزند، باید در راستای اصل کلی آن تبصره بزند که همان فرهنگی بودن است و هیچ تبصره‌ دیگری پذیرفته نیست.

نژاد بهرام با بیان اینکه الکامپ رویدادی فرهنگی نیست، اظهار کرد: اگر حجم مخاطب آن کم بود می‌توانست در تهران برگزار شود، اما الکامپ کم مخاطب هم نیست و ما با پیگیری این موضوع اجازه نخواهیم داد که این نمایشگاه در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شود. این نمایشگاه باید به شهر آفتاب منتقل شود.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه ما آماده برگزاری این نمایشگاه نیستیم، خاطر نشان کرد: برگزاری چنین نمایشگاهی مستلزم هماهنگی با شهرداری و آمادگی شهر برای پذیرش آن است./ باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما