شناسهٔ خبر: 26740547 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ۵۹۸ | لینک خبر

هشدار هنیه به رژیم صهیونیستی

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس رژیم صهیونیستی را تهدید و تاکید کرد که خون کودکان بی گناه فلسطینی در منطقه الکتیبه در مرکز غزه به هدر نخواهد رفت و مقاومت فلسطین بدون شک انتقام خون آنها را می گیرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در سخنانی در مراسم تشییع پیکر دو کودک شهید فلسطینی اظهار داشت که مقاومت در کمین دشمن نشسته است و خون این کودکان هرگز هدر نخواهد رفت.

هنیه تصریح کرد که مقاومت فلسطین معادلات خود را بر دشمن تحمیل خواهد کرد و از تظاهرات بزرگ بازگشت در مرز غزه حمایت می کند.

وی با اشاره به اینکه تظاهرات بزرگ بازگشت تا زمان تحقق تمامی اهدافش از جمله شکستن محاصره و زنده کردن حق بازگشت ادامه دارد، عنوان کرد که حق بازگشت حذف نخواهد شد و ما به ترامپ و معامله قرن نه می گوییم و هرگز از حق بازگشت آوارگان فلسطینی کوتاه نمی آییم. وی گفت که ملت فلسطین در صف مقدم دفاع از امت اسلامی قرار دارد.

اسماعیل هنیه بیان کرد که غزه همچون قلعه ای ویران نشدنی و کشتی است که به رغم تمامی امواج به حرکت ادامه می دهد تا سرانجام به هدف خود برسد.

هنیه خاطرنشان کرد که تظاهرات بازگشت موجب اهتمام مجدد جهانیان به مسئله فلسطین شد و دشمن صهیونیستی یا به محاصره غزه پایان می دهد یا اینکه این تظاهرات، گسترده تر برگزار خواهد شد.

وی در رابطه با وساطت برخی طرف ها برای توافق آتش بس در غزه نیز گفت که طرف های زیادی وارد عمل شدند اما مقاومت فلسطین در نهایت شروط خود را بر دشمن صهیونیستی تحمیل کرد.

هنیه تصریح کرد که ملت فلسطین دیگر به وعده ها و طرح های واهی باور ندارد و می خواهد محاصره غزه به طور کامل و قطعی برداشته شود.


برچسب‌ها:

نظر شما