شناسهٔ خبر: 26739608 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تیام وارد ترکیه شد

در حالى كه قرار بود تيام فردا به تركيه بيايد اما او امروز ساعت ١٣:٣٠ در استانبول حاضر شد.

صاحب‌خبر -

تیام فردا در ترکیه حاضر می شود به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالى كه قرار بود مامه تيام فردا به تركيه بيايد اما او امروز ساعت ١٣:٣٠ در استانبول حاضر شد.

آغاز مذاکرات استقلالی‌ها با بازیکنان

مدیران باشگاه استقلال ساعت ٣ بامداد تهران را به مقصد ترکیه ترک کردند تا مذاکرات رسمى خود را با بازیکنان مد نظر شفر آغاز کنند.

افتخارى و توفیقى براى مذاکره با بازیکنان خارجى از جمله تیام، جپاروف و نیومایر به ترکیه رفتند.

در حال حاضر جپاروف و نیومایر در ترکیه هستند، تیام هم با حضور در ترکیه مذاکرات خود را با مسئولان استقلال انجام مى دهد.

صیادمنش و مشکل روادید آلمان

در حالى که تمامى بازیکنان و کادرفنى تیم فوتبال استقلال موفق به دریافت روادید آلمان براى حضور در این کشور شده اند، اما الهیار صیاد منش بازیکن جوان آبى پوشان موفق نشده به دلیل سن خود روادید آلمان را بگیرد و انجام این امر نیاز به رضایت والدین دارد.

قرار است رضایت والدین صیاد منش طى نامه اى به مدیران تحویل داده شود تا آن‌ها در ترکیه روادید این بازیکن را دریافت کنند.

بازی دوستانه استقلال با تیم مراکشی

طبق صلاحدید وینفرد شفر بازیکنان تیم فوتبال استقلال امروز در یک بازی دوستانه شرکت خواهند کرد.

شاگردان شفر پس از برگزاری یک نوبت تمرین قرار است عصر امروز ساعت ۱۷ در یک دیداری دوستانه به مصاف تیم اف یو اس مراکش بروند.

عیادت عضو هیئت مدیره استقلال از مدافع مصدوم آبى‌ها

با توجه به مصدومیت لئوناردو پادوانى مدافع تیم فوتبال استقلال، امیر حسین فتحى عضو هیئت مدیره این باشگاه به همراه نوروزى معاون پزشکى آبی پوشان پایتخت از این بازیکن عیادت کردند.

پیش از این پادوانى در پستى در صفحه اجتماعى خود نوشته بود که مسئولان استقلال او را فراموش کردند.

كرايه نپرداختن استقلالى ها در تركيه !

در حالى كه اعلام شده بازيكنان تيم فوتبال استقلال با ندادن پول اتوبوس توسط راننده پياده شدند اما اين موضوع توسط استقلالى ها تكذیب شد.

باشگاه استقلال ضمن تکذیب خبر عدم در اختیار گذاشتن اتوبوس برای این تیم در اردوی ترکیه، اعلام می کند که تمامی هزینه های این اردو از سوی باشگاه به صورت کامل پرداخت شده و هیچ مشکلی در اردوی ترکیه از روز اول تا به امروز از این بابت وجود نداشته تمامى امکانات به صورت کامل در اختیار تیم وجود داشته و دارد.

شاگردان شفر در تيم استقلال خوزستان

فردين نجفى و محمد مهدى طاهرى بازيكنان جوان تيم فوتبال استقلال به مدت يك فصل قرضى راهى تيم فوتبال استقلال خوزستان شدند.

مهر مشروط روى تست هاى پزشكى بازيكن استقلال

با توجه به عقد قرارداد على كريمى با باشگاه استقلال ،پزشك اين تيم موارد لازم را درباره وضعيت اين بازيكن شرح داده و اعلام كرده كه كريمى از ناحيه كمر مصدوميت دارد كه در حال حاضر فاقد درد است و تنها راه اين بازيكن براى بهبودى حضور مدام او در كلينيك است به نوعى كه حداقل در هفته ٣ بار فيزيوتراپى كند.

با اين وجود شرايط على كريمى به نحوى است كه بايد از تمرينات سخت دورى كند تا به بهبودى كامل برسد.

به هر ترتيب شنيده مى شود کریمی هافبك دفاعی جدید استقلال که شب گذشته با آبی‌ها به طور رسمی قرارداد امضا کرد به دلیل مشکلات در ناحیه کمر و طبق اعلام رسمی ایفمارک ٢ الی سه ماه باید دور از میادین باشد.

نوروزى معاون پزشكى استقلال طى نامه به افتخارى از مصدوميت و ديسك كمر كريمى سخن گفته و هر اتفاقى كه براى اين بازيكن در طول فصل رخ دهد مربوط به مديران استقلال است و معاونت پزشكى مسئوليتى را بر گردن ندارد.

توافق اوليه ماركوس نيوماير با استقلالى ها

نيوماير هافبك ٣٢ ساله مد نظر شفر در حال حاضر در تركيه حضور دارد و مديران استقلال مذاكراتى را براى حضور در جمع آبى ها با اين بازيكن داشته اند كه به نظر مى رسد توافقات اوليه حاصل شده است.

همچنين گزينه مد نظر استقلال در صفحه اجتماعى خود نوشت : ديروز با يك باشگاه گفتگو كردم و اميدوارم زودتر آن را به پايان برسانم.

با اين شرايط توافق نهايى ميان استقلال و نيوماير باقى مانده كه افتخارى با حضور خود در تركيه اين امر را رسمى مى كند.

بیشتر بخوانید:خرید های مصدوم استقلال در بلاتکلیفی

انتهای پیام/

آخرین اخبار نقل و انتقالات باشگاه استقلال

نظر شما