شناسهٔ خبر: 26738493 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

طرح هادی بیش از ۹۷ درصد روستاهای کشور تهیه شده است

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از تهیه طرح هادی در بیش از ۹۷ درصد روستاهای کشور خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، محمدرضا شاملو  بعد از ظهر امروز در دوره آموزشی رفاه کارکنان با حضور کارشناسان و مسئولان امور رفاه و ورزش بنیاد مسکن در شهرستان سرعین اظهار داشت: اجرای طرح هادی از مهمترین اولویت‌ها در سطح کشور به شمار می‌رود و در همین راستا تا کنون بیش از 97 درصد روستاهای کشور از تهیه این طرح برخوردار شده‌اند که شامل 37 هزار و 900 روستا است.

شاملو بیان کرد: مقاوم‌سازی مساکن از جمله دیگر برنامه‌های محوری این مجموعه است که با ارائه تسهیلات به متقاضیان به ویژه در مناطق محروم و نیازمند در اعتلای حل مشکلات اقدامات اساسی برداشته شده و امیدواریم مشارکت همگانی برای رفع مشکلات در این زمینه مبنای کار قرار گیرد.

وی با اشاره به این که مهم‌ترین هدف ما بازسازی و تامین مصالح مورد نیاز برای اجرای پروژه‌های اجرایی بنیاد مسکن است افزود: خوشبختانه استان اردبیل در عملیات اجرایی این طرح جزو استان‌های پیگشام کشور بوده و توانست در کم‌تر از سه سال در راه‌اندازی کارگاه تولید مصالح بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان موفق عمل کند.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در حال حاضر امور اجرایی ماشین‌آلات این مجموعه در سال 95 به 85 هزار ساعت در سال گذشته رسیده و این افزایش 50 هزار ساعتی کار امور اجرایی در این زمینه را نشان می‌دهد.

شاملو بیان کرد: اقدامات عمرانی بنیاد مسکن استان در جای خود حائز اهمیت است و کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه با در اختیار قرار دادن دستگاه‌ها و ماشین‌آلات نمود کامل این امر است که بنده به نوبه خود این تلاش و زحمات را تحسین کرده و از مسئولان و کارکنان تقدیر و تشکر می‌کنم.

امکانات رفاهی بنیاد مسکن در ۴۰۰ نقطه کشور فراهم است

 مدیرکل اداری و پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور  نیز در این مراسم اظهار کرد: مهم‌ترین هدف ما ایجاد امکانات رفاهی برای کارکنان و خانواده‌های آن‌ها است که به همین منظور از ظرفیت کارشناسان و نظرات تخصصی آنان بهره گرفته می‌شود.

جلال الدین خزاعی با اشاره به این که تلاش و اهتمام با تسریع و گسترش رفاه برای خانواده‌های این مجموعه تحقق می‌یابد افزود: در حال حاضر امکانات رفاهی بنیاد مسکن در 400 نقطه از استان‌های کشور فراهم شده است و تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم در راستای تامین رفاه آنان از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

با اشاره به ضرورت و اهمیت رسیدگی به امور بازنشستگان این مجموعه نیز گفت: در این زمینه برنامه‌های مناسبی تدوین شده و هم‌اکنون موضوع بیمه تکمیلی و تامین هزینه‌های درمانی در دستور کار قرار گرفته است

 

انتهای پیام/

نظر شما