شناسهٔ خبر: 26738031 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

پایان نامه

آرامش خانوادگی: هفته گذشته تصویری از فرزند رهبر انقلاب بازتاب وسیعی در فضای مجازی داشت؛ حجت‌الاسلام سید میثم خامنه‌ای به همراه خانواده خود به دور از تشریفات و برخی رویه‌ها، در رستوران عمومی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی حضور یافته، در صف غذا ایستاده و مثل بقیه مردم درسالن رستوران غذای خود را صرف کرده بودند.

صاحب‌خبر -

گرچه در شبکه‌های اجتماعی بیشتر درباره سادگی و ساده‌زیستی و مردمی بودن این مسأله صحبت شده بود اما بعد مهمتر این تصویر برای ما قابل توجه است و آن اهمیت خانواده و ارزشگذاری به همسر و فرزندان و گذراندن وقت با آنان است.

پخش زنده فوتسال بانوان: خبر خوب این هفته برای علاقه مندان به فوتسال بانوان این است که رادیو ورزش قصد دارد تمام مسابقات فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان را به صورت مستقیم گزارش کند. داستان از این قرار است در پی توافق مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال و سیدغلامرضا میرحسینی، رییس رادیو ورزش و بر اساس تفاهم صورت گرفته، مقرر شد فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان به صورت زنده از رادیو ورزش گزارش شود تا هم انگیزه ای برای برگزارکنندگان لیگ باشد و هم اخبار و رویدادهای مرتبط با ورزش بانوان و حواشی و متن آن بیشتر شنیده شود.

پیام صریح خانواده علی نژاد: خواهر مسیح علی نژاد، خبرنگار ساکن خارج کشور که دختران را علیه ارزش حجاب تحریک میکند گفت: با ایمان و حجاب خود، تا پای جان از ارزشهای اسلامی و انقلابی و حریم ولایت فقیه دفاع خواهیم کرد. مینا علی نژاد ، خواهر مسیح علی نژاد، ضمن اظهار برائت از عملکرد ضد انقلابی و غیراسلامی خواهرش گفت: در شهر بابل زنان و مردان باایمان و باحیایی زندگی میکنند که خانواده ما هم از این قاعده مستثنا نیست. او با تأکید بر اینکه پدر و مادر و تمام اعضای خانواده علی نژاد در مسیر اعتقادات اسلامی مستحکم و پابرجا هستند، گفت: ما در محضر رهبر معظم انقلاب اظهار شرمندگی میکنیم که یکی از اعضای خانوادهمان اینگونه ندانسته با ارزشهای اسلامی مقابله میکند.

نظر شما