شناسهٔ خبر: 26738009 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

والیبالیست پیکان: در شرایط خوبی هستیم

پاسور تیم والیبال بانوان پیکان گفت: در شرایط بسیار خوبی هستیم و برای برد مقابل نماینده اندونزی هم قسم شده ایم.

صاحب‌خبر -

والیبالیست پیکان: در شرایط خوبی هستیمبه گزارش خبرگزاری صداوسیما و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال؛ الهام فلاح بازیکن تیم فوتبال پیکان در خصوص رویارویی با تیم اندونزی در چهارچوب رقابتهای جام باشگاه های آسیا افزود: خوشبختانه در تمرین توپی که امروز برگزار شد شرایط روحی و روانی بازیکنان خوب و عالی بود٬ همدل شدیم تا در بازی های بعدی عملکرد حرفه ای و قابل قبول‌تری را از خود به نمایش بگذاریم و به نوعی نتایج بازی های قبل را جبران کنیم.
وی گفت: تیم اندونزی را به خوبی آنالیز کردیم و از نحوه بازی آن ها باخبریم. مهار یکی از بازیکنان این تیم را در دستور کار داریم و می خواهیم به بهترین نحو دستورات سرمربی تیم را در زمین اجرا کنیم.
پاسور تیم والیبال بانوان پیکان سطح این دوره از رقابت ها را بالا ارزیابی کرد و افزود: سال های گذشته در برابر تایلند بازی کرده بودیم. آن ها در هیچ یک از این دیدارها با ترکیب صد در صد فیکس در زمین حاضر نمی شدند. اما امسال از همان دقیقه نخست از یاران اصلی خود برای رویارویی با ما استفاده کردند. این مساله حکایت از بازی خوب نماینده والیبال ایران دارد.
وی تصریح کرد: تیم هایی چون قزاقستان و تایلند در ترکیب شان از بازیکنان خارجی استفاده کردند و والیبالیست های ملی پوش خود را به این رقابت ها آوردند. این مساله کار را برای مان سخت تر کرد.
باخت تاثیر منفی روی شرایط روحی و روانی بازیکنان خواهد داشت اما از طرفی انگیزه مان را برای ارائه بازی های بهتر و کسب نتایج قابل قبول تر بیشتر کرد.

نظر شما