شناسهٔ خبر: 26737991 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

در پی شکست های پی در پی صهیونیست ها در مقابل جبهه مقاومت:

رژیم صهیونیستی به منظور انحراف افکار عمومی مجددا دست به دامن عملیات جیمز باندی ادعایی شد

بعد از اعتراف جامعه صهیونیستی به پذیرش شکست در مقابل محور مقاومت در غزه رسانه های صهیونیستی مجددا از طریق روزنامه نیویورک تایمز به بازآفرینی عملیات جیمز باندی ادعایی خود برای آرشیو هسته ای ایران با هدف افزایش روحیه جامعه خود بر آمدند.

صاحب‌خبر -

 

 به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس (قدسنا) بعد از اعتراف جامعه صهیونیستی به پذیرش شکست در مقابل محور مقاومت در غزه که در آخرین نظر سنجی های صورت گرفته مشخص شد و نیز اذعان مسئولین این رژیم به پذیرش شکست در سوریه ، رسانه های این رژیم را مجددا مجبور کرد دست به دامن سناریوی فیلم های جیمز باندی خود شوند.

 

بر اساس این گزارش در سایه شکست در غزه و سوریه ، رسانه های صهیونیستی مجددا از طریق روزنامه نیویورک تایمز به بازآفرینی عملیات جیمز باندی ادعایی خود برای آرشیو هسته ای ایران با هدف افزایش روحیه جامعه خود بر آمدند.

 

همچنین براساس اطلاعات جدید منتشر شده از این عملیات ادعایی ماموران موساد با کمک عامل یا عوامل خود در داخل موفق شدند، نگهبانان انبار محل نگهداری اسناد هسته ای را بیهوش کرده و طی 6 ساعت کار مداوم شبانه این آرشیو را از آنجا منتقل کنند.

 

صهیونیستها برای این گزارش خود که توسط دو نویسنده صهیونیست در روزنامه امریکایی منتشر شد قسمت های دیگری هم در نظر گرفته و از زبان نویسندگان ان اعلام کردند هنوز اطلاعات دیگری همچون تعداد عوامل و نحوه خروج این آرشیو بسیار حجیم و عوامل اجرایی از ایران منتشر نشده است.

 

انتهای پیام/ع.ح/

نظر شما