شناسهٔ خبر: 26736212 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جنوب نیوز | لینک خبر

پایان عملیات جستجوی ۶ روزه؛

جسد بی‌جان کوهنورد مفقود شده اهرمی پیدا شد +عکس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: جسد بی‌جان کوهنورد مفقود شده اهرمی در کوه‌های بیرمی پیدا شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش جنوب نیوز، حسین درویشی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جسد بی جان کوهنورد مفقود شده اهرمی امروز توسط تیم های جستجو و نجات جمعیت هلال احمر در کوهای بیرمی پیدا شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر اضافه کرد: صبح روز ۱۸ تیر ماه یک نفر عازم کوه‌های بیرمی از توابع شهرستان اهرم شد که بلافاصله پس از اطلاع از مفقودی این فرد، تیم های عملیاتی به منطقه اعزام وعملیات جستجو را آغاز کردند.

وی ادامه داد: گروه امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر تنگستان و دشتی و دشتستان در این شش روز به جستجو و نجات مستمر و بی‌وقفه پرداختند که با توجه به مسیرهای سخت گذر منطقه، جستجو و نجات با کندی صورت می‌گرفت که در کنار جستجوی زمینی، تیم واکنش سریع استان نیز با بالگرد به ارزیابی هوایی منطقه برای تسریع در روند جستجو و نجات پرداختند.

درویشی بیان کرد: از ساعات اولیه یکشنبه مصادف با ششمین روز از عملیات جستجو، ۹ تیم متشکل از نجاتگران جمعیت هلال احمر، کوهنوردان استان و تکاوران و پاسداران روند جستجو را در مناطق دیگر آغاز کردند.

وی افزود: در همین روند بی‌وقفه جستجو، ساعت هشت و ۱۰ دقیقه متاسفانه علیرغم همه تلاش‌های تیم‌های جستجو با جسد بی‌جان این کوهنورد مفقودی مواجهه شدند که هم اکنون در حال عزیمت به ارتفاع برای تحویل جسد این فرد به مراجع قانونی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر ضمن تسلیت به خانواده مرحوم حبشی، از مردم خواست از کوهنوردی در ارتفاعات ناشناخته بپرهیزند و تا جایی که ممکن است با هماهنگی هیئت کوهنوردی به مناطق کوهستانی عزیمت کنند تا از بروز چنین حوادثی جلوگیری شود.


جسد بی‌جان کوهنورد مفقود شده اهرمی پیدا شد +عکس

جسد بی‌جان کوهنورد مفقود شده اهرمی پیدا شد +عکس

نظر شما