شناسهٔ خبر: 26735270 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

نگاهی به برنامه روز معارفه کریستیانو رونالدو در تورین

میلاد گودرزی

کریستیانو رونالدو، فردا رسماً به عنوان بازیکن یوونتوس معارفه خواهد شد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در شرایطی که انتظار می‌رفت کریستیانو رونالدو صبح فردا وارد تورین شود، همزمان با فینال جام‌جهانی 2018 او در غافلگیری وارد تورین شد تا از ازدحام جمعیت در فرودگاه تورین اجتناب کند. کریستیانو رونالدو به همراه همسر، مادر و فرزندش وارد تورین شده است.

کریستیانو رونالدو لحظاتی قبل تصویرش در رستورانی در La Mandria در مرکز شهر تورین دیده شد. او به همراه ژرژ مندس به دعوت جوزپه ماروتا و فابیو پاراتیچی دستِ راست او برای صرف شام به آن‌جا دعوت شدند. خبرنگار اسپورت مدیاست که در لا ماندریا حضور دارد، گزارش می‌دهد، پارک لا ماندریا از مجموعه ملک‌های شخصی خانواده آنیلی است و تنها کسانی که توسط آندره آ آنیلی ریاست باشگاه یوونتوس و یا پاول ندود نایب رئیس باشگاه دعوتنامه داشته باشند می‌توانند در آنجا حضور پیدا کنند و بنابراین خبرنگاران نتوانسته اند آن‌جا حضور داشته باشند. این مجموعه در نزدیکی استادیوم و مقر باشگاه یوونتوس قرار دارد. گفتنی است قرار است امشب رونالدو در مجموعه پنت‌هاوسی که آنجا قرار دارد استراحت کند، شنیده‌ها حاکی از آن است آندره آ آنیلی این پنت‌هاوس را برای چهار سال آینده و در مدت زمان حضور او در تورین در اختیار او قرار داده است، البته این موضوع هنوز تایید نشده است. 

ژرژ مندس - جوزپه ماروتا - کریستیانو رونالدو

امّا برنامه فردای کریستیانو رونالدو (دوشنبه) تغییری نکرده است، او صبح در JMedical حضور پیدا می‌کند و در تست پزشکی باشگاه شرکت می‌کند، سپس به ورزشگاه آلیانتس استادیوم می‌رود و در آن‌جا از موزه و استادیوم دیدن می‌کند و پس از آن به کمپ تمرینی رفته با ماسیمیلیانو الگری سرمربی تیم و هم تیمی‌هایش دیدار می‌کند. در نهایت او ساعت 18:30 به وقت محلی در جمع خبرنگاران حاضر خواهد شد و پاسخگوی آن‌ها خواهد بود. 

رونالدو حدوداً دو هفته دیگر در تعطیلات خواهد بود و قرار است 30 جولای در آمریکا به یوونتوس ملحق شود و در اردوی پیش فصل این تیم شرکت کند. 

نظر شما