شناسهٔ خبر: 26735240 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سرمربی کشتی آزاد جوانان: هدفمان در آسیا قهرمانی و در جهان رفتن بر روی سکو است

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران با تاکید بر اینکه هدفمان دفاع از عنوان قهرمانی آسیا در هند است گفت: سعی مان این است با تعداد طلای زیاد به این عنوان برسیم.

صاحب‌خبر -

تقی اکبرنژاد در گفتگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تیم ملی کشتی ازاد جوانان ایران در آستانه اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا در هند اظهار کرد: خوشبختانه تمامی نفرات تیم از آمادگی روحی و بدنی خوبی برخوردارند و آماده اند تا بهترین نمایش را در رقابت های قهرمانی آسیا داشته باشند و از عنوان قهرمانی ایران در دوره گذشته دفاع کنند. البته هیچ کدام از نفرات سال گذشته در تیم ملی حضور ندارند اما نفرات جدید بسیار مصمم و با انگیزه هستند تا بهترین نتایج را برای کشتی ایران رقم بزنند. تیم ملی بامداد پنج شنبه عازم هند است و ان‌شاءالله با دعای خیر مردم بتوانیم با دست پر به ایران بازگردیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران افزود: سال گذشته هر چند به عنوان قهرمانی آسیا رسیدیم اما سه مدال طلا بدست آوردیم و امسال قصد داریم ضمن دفاع از عنوان قهرمانی، تعداد طلاهای بیشتری را از آن خود کنیم. البته حریفان بسیار خوبی نیز در این رقابت ها پیش رو داریم اما باید از نام و اعتبار کشتی ایران به بهترین شکل دفاع کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که در کدام یک از اوزان شانس بیشتری برای رسیدن به مدال داریم گفت: نمی توانم بگویم از کدام کشتی گیرانم چه مدالی انتظار دارم اما در برخی اوزان بالطبع انتظار بیشتری برای کسب خوشرنگ ترین مدال را داریم. البته با قاطعیت می گویم در تمامی اوزان شایستگی رسیدن به مدال را دارا هستیم. امیدوارم همه کشتی گیرانم در روز مبارزه خودشان باشند و مواردی که به آن ها گفته شده را به خوبی پیاده کنند و پیروز مبارزاتشان شوند.

اکبرنژاد در ادامه گفتگو با ایسنا، درباره کار سخت ملی پوشان ایران برای حضور در رقابت های جهانی که 2 ماه دیگر در اسلواکی برگزار می شود نیز خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام تمرکزمان بر روی رقابت های قهرمانی آسیاست. پس از این رقابت ها و بررسی نحوه عملکرد کشتی گیران اوزان مختلف با همفکری اعضای شورای فنی بهترین تصمیم را برای حضور هر چه موفق تر در رقابت های قهرمانی جهان خواهیم گرفت. اگر قرار باشد در برخی اوزان نسبت به انتخاب نفرات تجدیدنظر کنیم قطعا اینکار انجام خواهد شد در غیر اینصورت تغییر خاصی در تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی نخواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران درباره توقعات از تیم ملی جوانان برای کسب نتیجه ای خوب در رقابت های قهرمانی جهان گفت: ما 2 ماه برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان زمان داریم و هدفمان این است حتما به روی سکو برویم. کشتی گیران بسیار خوبی داریم و هدفمان رفتن بر روی سکو است.

انتهای پیام

نظر شما